اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

انتخابات عرصه جهاد در برابر نظام کفر است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: انتخابات عرصه جهاد در برابر نظام کفر است که پرچم مخالفت با ایران را برافراشته‌اند.

انتخابات عرصه جهاد در برابر نظام کفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی صبح امروز در هنگام حضور در شعبه اخذ رای مسجد سرچشمه اردبیل برای مشارکت در انتخابات اظهار داشت: هر چقدر در کار خیر و نیک عجله کنیم به یقین شایسته‌ترین اقدام را انجام داده‌ایم و نباید در کار خیر تاخیر و تعللی انجام شود.

وی با یادآوری اینکه در روز قیامت برخی کارها و حسنات به انسان نشان داده می‌شود که انسان از مشاهده آن و انجام ندادنش حسرت می‌خورد خاطرنشان کرد: یکی از این کارهایی که انسان غافل حسرت آن را می‌خورد مشارکت نکردن در عرصه انتخابات است که آرزو می‌کند کاش در این امر نیک حضوری آگاهانه و واقعی داشتم.

امام جمعه اردبیل موقعیت حساس ایران اسلامی را در عرصه جهانی و بین‌المللی یادآور شد و افزود: در حالی که از همه رسانه‌ها و بلند‌گوهای تبلیغاتی دشمن علیه انقلاب اسلامی حجم وسیعی از تبلیغات منفی به راه افتاده است این وظیفه خطیر ماست که در عرصه حضور داشته باشیم و از ماهیت آرمانی این نظام دفاع کنیم.

عاملی بیان داشت: اردوگاه کفر و استکبار در کمال بی‌شرمی با تشویق نکردن مردم به انتخابات حتی به برخی از مقدسات ما توهین می‌کند در حالی که مردم ما امروز نشان خواهند داد که تمام خباثت و اندیشه پلید آنها محکوم به شکست است.

وی حضور مردم را مایه عزت روز‌افزون نظام اسلامی و شکستن اراده دشمن در به انزوا در آوردن انقلاب اسلامی مهم و خطیر توصیف کرد و گفت: اگر امانت الهی را به اهلش بسپاریم در حقیقت به مسئولیت و وظیفه خطیر خود عمل کرده‌ایم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری خطاب به منتخبین مردم یادآور شد: کاندیدایی که از سوی مردم برگزیده می‌شود به عنوان نماینده مردم مسئولیتی خطیر دارد و در برابر این مسئولیت و امانت سنگین که مردم بر دوش او گذاشته‌اند به یقین جوابگو خواهد بود.

عاملی در ادامه تصریح کرد: آنهایی که در این انتخابات موفق به کسب آرای مردم نمی‌شوند نباید خود را زیان‌کار و دچار خسران ببینند چرا که این کاندیداها به وظیفه خود که حضور و مشارکت در انتخابات بود در انجام وظیفه و رسالت خود به شایستگی عمل کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود خدمت کردن در نظام اسلامی را دارای شاخصه ارزش‌مداری و ارزش‌گذاری توصیف کرد و اظهار داشت: نباید از این وظیفه سنگین عده‌ای به فکر سوء استفاده باشند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول