اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی خبر داد

آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری دور دوم انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: در صورت به حد نصاب نرسیدن آرای نامزدهای انتخاباتی در این استان، برای برگزاری دور دوم انتخابات آمادگی لازم وجود دارد.

آمادگی خراسان شمالی برای برگزاری دور دوم انتخابات

سید کریم سجادی دقایقی قبل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: انتخابات مجلس در استان در صورت کشیده شدن به دور دوم طبق دستورالعمل‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه 24 نامزد انتخاباتی در استان برای کسب چهار کرسی رقابت دارند، اظهار داشت: از این تعداد نامزد 12 نفر از حوزه انتخابیه بجنورد، شش نفر از حوزه انتخابیه شیروان و شش نفر از حوزه انتخابیه اسفراین شرکت دارند.

 

* مشارکت مردم در انتخابات گسترده بوده است

رئیس ستاد انتخابات خراسان شمالی در ادامه با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های رسیده میزان مشارکت مردم طی سه ساعت گذشته از آغاز انتخابات نسبت به دوره‌های قبل بیشتر بوده است، اظهار  امیدواری کرد تا این روند تا پایان مهلت انتخابات ادامه داشته باشد.

وی در عین حال از عموم مردم خواست تا برای رای گیری هم اکنون به شعبه‌های اخذ رای مراجعه و رای خود را به ساعات پایانی موکول نکنند.

 

* برگزاری انتخابات تا ساعت 18 امروز ادامه دارد

وی همچنین با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات مجلس در این استان تا ساعت 18 بعد از ظهر امروز ادامه دارد، گفت: در صورت نیاز به تمدید زمان انتخابات، این کار توسط وزارت کشور انجام می‌شود.

سجادی اظهار داشت: تمام تمهیدات برای برگزاری انتخابات باشکوه مجلس در خراسان شمالی فراهم شده است و هیچ‌گونه نگرانی در این باره وجود ندارد.

وی همچنین با اشاره به اینکه برای رای گیری از مردم عکسدار بودن شناسنامه ضروری نیست، افزود: دارندگان شناسنامه بدون عکس نیز می‌توانند در انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان شمالی در عین حال با اشاره به این الزام قانونی از عموم شهروندان این استان خواست برای امر رأی‌گیری به هنگام اخذ رأی کارت یا شماره ملی خود را نیز به همراه داشته باشند.

وی یادآور شد: براساس اعلام ستاد انتخابات، اخذ رأی در تمام شعب ثابت و سیار صرفا با ارائه شناسنامه رأی‌دهنده توسط شخص رأی دهنده امکان‌پذیر است و هیچ مدرک دیگری به جز شناسنامه قابل قبول نیست.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول