اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم/338

شور انتخاباتی در خراسان‌رضوی حاکم است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان از برگزاری سالم و پرشور انتخابات در استان خبر داد.

شور انتخاباتی در خراسان‌رضوی حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمین شریعتی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به تشکیل ستاد مرکزی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی، این‌ گونه جرایم در استان به حداقل رسید و تنها 10 مورد جرایم انتخاباتی و 40 مورد تخلف که عمده آنها مربوط به شهرستان‌ها است، رخ داد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی افزود: از افرادی که مرتکب جرایم انتخاباتی شده‌اند حدود دو الی سه نفر از کاندیداها و یک نفر از نمایندگان فعلی بوده‌اند.

وی گفت: برای مجرمان پرونده تشکیل داده شده و به دادگاه احضار و پس از رسیدگی با قرار تأمین آزاد شده‌اند که تا چند روز آینده پیگیری نهایی در مورد آنها انجام می‌شود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان رضوی با بیان اینکه با برخی مدیران دولتی که از امکانات دولتی به نفع کاندیداها استفاده کرده‌اند نیز برخورد اداری شده، تصریح کرد: این امر حتی به عزل آنان منجر شده است.

شریعتی گفت: در ارتباطی که با هیئت‌های نظارت در شهرستان‌ها و ناظران شورای نگهبان داشته‌ایم هیچ‌ گونه مشکلی در روند رأی‌گیری و جریان اخذ رأی گزارش نشده است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: پس از انتخابات برپایی مراسم جشن توسط راه یافتگان به مجلس منع قانونی ندارد و تخلف محسوب نمی‌شود مگر اینکه منجر به اختلال در نظم و امنیت شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول