اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات، توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان اسلام و نظام را نقش برآب کنند.

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات توطئه‌های دشمن را نقش برآب می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، حجت‌الاسلام علی قابل شب گذشته در گردهمایی عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک در سالن پیامبر اعظم(ع) این شهرستان اظهار کرد: عدم حضور و یا حضور کم‌رنگ مردم در صحنه انتخابات 12 اسفند و نداشتن وحدت و انسجام بین مردم و مسئولان از آرزوهای دشمنان انقلاب اسلامی است که مردم باید با هوشیاری و بصیرت کامل با شرکت پرشور در انتخابات، تمام اهداف شوم دشمنان را خنثی کرده تا مانند همیشه تیرهایشان به سنگ بخورد.

وی روز 12 اسفند را روز جشن ملی و نمایش قدرت مردم دانست و افزود: دشمنان می‌خواهند با ناامید کردن مردم از نظام جمهوری اسلامی به استقلال کشور ضربه وارد کنند ولی مردم با بینش، آگاهی و پایبندی به اعتقادات دینی حضوری گسترده در پای صندوق‌های اخذ رأی داشته و امید دشمنان را به یأس و ناامیدی تبدیل می‌کنند.

این مسئول بر داشتن صبر، حوصله، اخلاق حسنه، تعامل با مردم و رعایت قانون از سوی مجریان شعب اخذ رأی تأکید کرد و گفت: مشارکت حداکثری مردم و سلامت انتخابات از راهبردهای مهم در عرصه انتخابات است که همه عوامل اجرایی انتخابات باید تلاش کنند تا محقق شود.

قابل ادامه داد: عوامل اجرایی شعب اخذ رأی باید در شمارش آرا و حفاظت از آرای مردم دقت لازم و کافی را داشته باشند.

وی از فعالیت 110 رسانه سمعی و بصری برای پوشش انتخابات امروز خبر داد و تصریح کرد: مسئولان باید در صف اول رأی دادن باشند و مردم را به حضور حداکثری در انتخابات ترغیب کنند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قزوین، حضور گسترده مردم در رأی‌گیری را به نفع اسلام، نظام، قرآن و دنیای اسلام برشمرد و تشریح کرد: مردم ثابت می‌کنند که پاسدار خون شهدا و مدافع آرمان‌های امام راحل و ولایت فقیه هستند.

امام جمعه آبیک در ادامه این گردهمایی اظهار کرد: مردم ایران پیرو مکتب علوی و فاطمی هستند و به تمام معنا شیعه واقعی ائمه(ع) هستند که با حضور در انتخابات حافظ اسلام و انقلاب خواهند شد.

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی خطاب به عوامل اجرایی انتخابات شهرستان آبیک گفت: رأی مردم در دست شما امانت است همانطور که اسلام، انقلاب، آرمان امام راحل و خون شهدا در دستان ما امانت هستند لذا باید حافظ آرای مردم باشید.

وی تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات، مایه استحکام ملت و نظام و افزایش مصونیت کشور می‌شود و دشمن را از توطئه و اهداف پلید خلع سلاح می‌کند.

این مسئول افزود: هر رأیی که در صندوق ریخته می‌شود تیری بر قلب و مشت محکمی بر دهان دشمنان و یاوه‌گویان نظام است.

امام جمعه آبیک خاطر نشان کرد: مردم باید به کسانی رأی دهند که عصاره فضیلت‌ها و خوبی‌ها باشد تا بتوانند با وضع قوانین مدون کشور را به سمت تعالی و رشد سوق دهند.

فرماندار آبیک نیز در ادامه اذعان کرد: دشمنان می‌خواهند فرصت طلایی حضور مردم در انتخابات را به تهدید تبدیل کنند لذا مردم با حضور پررنگشان در پای صندوق‌های رأی باید این ترفند شوم دشمن را به یأس و ناکامی تبدیل کنند.

هوشنگ اعلایی افزود: فردا چشم تمام مردم جهان به ایران اسلامی دوخته شده است که مردم با حضور سبز و پرشورشان، دشمنان و دوستان نظام را به حیرت خواهند واداشت.

وی اظهار امیدواری کرد: با اجرای انتخابات سالم و بر اساس قانون، کارنامه درخشانی را به مردم آبیک نشان خواهیم داد.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول