اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله مکارم شیرازی:

ملت بیدار ایران حضوری پرشور در انتخابات خواهد داشت

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: ملت همیشه بیدار ایران حضور پرشور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خواهد داشت.

ملت بیدار ایران حضوری پرشور در انتخابات خواهد داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی صبح امروز پس از اینکه رأی خود را به صندوق شماره 409 انداخت، با بیان اینکه در تاریخ ملت‌ها همیشه روزهای سرنوشت‌سازی بوده و هست اظهار داشت: ملت‌های بیداری همواره در آن لحظات سرنوشت‌ساز بیدار هستند.

وی یکی از لحظات سرنوشت‌ساز را به ویژه در شرایط کنونی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دانست و خاطر نشان کرد: ان‌شاء‌الله همه ملت ما بیدار هستند و در این لحظه سرنوشت‌ساز وظیفه خود را که همانا شرکت گسترده در پای صندوق‌های رأی است، انجام می‌دهند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه ممکن است گله‌هایی در برخی امور وجود داشته باشد افزود: اما وقتی دشمن به کل سرنوشت حمله می‌کند همه باید بیدار باشند.

وی تصریح کرد: امیدوارم همه مردم ایران به عنوان یک وظیفه شرعی و یک ذخیره یوم‌المعاد در انتخابات مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

آیت‌الله مکارم شیرازی تسریع در انجام کار خیر را دارای ثواب دانست و یادآور شد: امیدوارم که پیشی گرفتن برای شرکت در انتخابات نیز این امر صادق باشد.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول