اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظاتی پیش

رقابت 101 نامزد انتخاباتی در لرستان آغاز شد

خبرگزاری فارس: لحظاتی پیش رقابت 101 نامزد انتخاباتی در لرستان برای تصدی 9 کرسی مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

رقابت 101 نامزد انتخاباتی در لرستان آغاز شد

رئیس ستاد انتخابات لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس ضمن دعوت از مردم برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رأی گفت: امروز 30 هزار نیروی انسانی اعم از نظارت، بازرسی، اجرایی، پشتیبانی، امنیتی و ... برای برگزاری انتخابات باشکوه و پرشور همراه با آرامش و امنیت کار برگزاری این انتخابات را برعهده دارند.

حسن شریعت‌نژاد با اشاره به اینکه فضای مطلوبی در سطح لرستان برای دادن آرای مردم حاکم است، اظهار داشت: مردم بدانند که دست‌اندرکاران و متولیان مربوط به امر انتخابات مجلس نهم در لرستان شامل هیئت‌های اجرایی، نیروی انتظامی، عوامل نظارتی و بازرسی در زمینه هر چه باشکوه‌تر برگزار کردن انتخابات مجلس نهم و برای صیانت از آرای مردم تلاش جدی می‌کنند.

وی افزود: یک هزار و 288 شعبه اخذ رأی برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان لرستان در نظر گرفته شده که به صورت ثابت و سیار در نقاط مختلف شهری و روستایی استان ایجاد می‌شود.

رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: یک میلیون و 209 هزار و 549 نفر از جمعیت استان لرستان واجد شرایط شرکت در انتخابات مجلس نهم هستند.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول