اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با آغاز زمان رأی‌گیری

مراجع عظام تقلید در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: دو صندوق سیار رأی برای اخذ آراء مراجع عظام تقلید و علما تخصیص یافته است که با آغاز زمان رأی‌گیری طبق برنامه زمان‌بندی شده علما آراء خود را به این صندوق‌ها خواهند انداخت.

مراجع عظام تقلید در انتخابات شرکت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نصرت‌الله لطفی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران رسانه‌های استان با اشاره به اختصاص دو صندوق سیار رأی برای اخذ آراء مرجع عظام و علما اظهار داشت: رأی یک مرجع تقلید، تنها صرف یک رأی نیست بلکه مشوق مردم برای حضور در صحنه است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری حضور مراجع عظیم شأن تقلید در انتخابات بر روی مردم خاطر نشان کرد: امیدواریم رسانه‌ها برای تشویق مردم، اخبار اخذ رأی از مراجع عظام تقلید و علما را به خوبی پوشش دهند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با بیان اینکه دو صندوق سیار، اخذ رأی از مراجع تقلید را بر عهده خواهد داشت تصریح کرد: از ساعت 8 صبح که کار اخذ رأی آغاز می‌شود صندوق سیار 408 اخذ آراء را از آیت‌الله محمد یزدی رئیس شورای عالی حوزه و رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم شروع خواهد کرد.

وی افزود: حضرات آیات نوری همدانی، سبحانی، آملی لاریجانی نیز رأی خود را به این صندوق خواهند انداخت و سپس این صندوق در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مستقر خواهد شد و کار اخذ رأی از علما را بر عهده خواهد گرفت.

لطفی با بیان اینکه صندوق سیار شماره 409 نیز کار خود را از اخذ رأی آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی شروع خواهد کرد یادآور شد: آیت‌الله شاهرودی رئیس سابق قوه قضاییه، آیت‌الله صافی گلپایگانی و آیت‌الله علوی گرگانی نیز آراء خود را درون این صندوق خواهند انداخت.

وی خاطر نشان کرد: صندوق 409 سپس به حرم مطهر حضرت معصومه(س) انتقال خواهد داده شد تا آراء آیت‌الله جوادی آملی، آیت‌الله امینی و برخی دیگر از علما را اخذ کند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول