اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/320

ابطحی: 3300 نفر در حوزه بیرجند و درمیان نظارت انتخابات را عهده‌دار هستند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند از همکاری 3 هزار و 304 نفر در شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان خبر داد.

ابطحی: 3300 نفر در حوزه بیرجند و درمیان نظارت انتخابات را عهده‌دار هستند

سیدمحمدزمان ابطحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند به بیان آمار و اطلاعاتی در زمینه فرآیند اجرایی انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بیرجند و درمیان پرداخت.

وی با بیان اینکه در شهرستان بیرجند 148 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند، افزود: از این تعداد 32 هزار نفر رأی اولی هستند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند گفت: 191 شعب اخذ رأی به صورت ثابت و سیار در بیرجند و درمیان تعبیه شده است و در مجموع 3 هزار و 304 نفر فرآیند اجرای انتخابات را در بیرجند و درمیان برعهده دارند.

ابطحی با بیان اینکه در بیرجند و بخش مرکزی 119 شعب اخذ رأی ثابت و سیار تعبیه شده، گفت: در همین زمینه 612 نفر به‌ عنوان ناظر فرآیند اجرای انتخابات را کنترل می‌کنند.

وی از توزیع 270 هزار تعرفه برگ رأی در بیرجند و خوسف خبر داد و تصریح کرد: برای تأمین تعرفه مورد نیاز حوزه‌های شعب رأی آمادگی کامل وجود دارد.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار بیرجند در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چه تعداد کاندیدا از حوزه بیرجند و درمیان انصراف دادند از انصراف یک نامزد از حوزه بیرجند و درمیان خبر داد و افزود: این کاندیدا روز چهارشنبه صبح استعفای خود را تقدیم مقامات مسئول کرد.

ابطحی در پاسخ به سؤال دیگری در حوزه تخلفات مرتکب شده از سوی کاندیداها در طول دوره تبلیغات انتخاباتی به این نکته اشاره کرد که تخلفاتی از سوی کاندیداها دیده شده بود که با برخی از آنها برخورد شد اما تخلفات طوری نبوده است که در روند انتخابات تأثیر داشته باشد.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم به حضور حداکثری در انتخابات مجلس نهم به فعالیت همکاران خود در حوزه انتخاباتی بیرجند و درمیان از حدود 9 ماه پیش اشاره کرد و یادآور شد: تمامی خدمتگذاران مردم در فرمانداری بیرجند تلاششان اجرای کامل و بدون نقص در زمینه اخذ و شمارش رأی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول