اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با توزیع صندوق‌های اخذ رأی

حماسه انتخابات در حوزه گچساران و باشت آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با سراسر کشور صندوق‌های اخذ رأی حوزه گچساران و باشت توزیع و نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه آغاز شد.

حماسه انتخابات در حوزه گچساران و باشت آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران دقایقی پیش و با حضور فرماندار و مسئولان هیئت‌های نظارت، شورای نگهبان و دیگر عوامل اجرایی، صندوق‌های اخذ رأی به نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی در حوزه گچساران و باشت تحویل داده شد و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه آغاز شد.

گزارش خبرنگاران فارس از گچساران از استقبال بی‌نظیر مردم گچساران و باشت از این انتخابات خبر می‌دهد.

تجمع خیل عظیم مردمی از همان ساعات اولیه صبح در محل شعب اخذ رأی نشان از رقم‌خوردن انتخاباتی باشکوه در این حوزه دارد.

* مردم گچساران با شور و شعور انتخاباتی در صحنه حضور یافته‌اند

فرماندار گچساران لحظاتی پس از آغاز رأی‌گیری در شعب اخذ رأی حوزه گچساران و باشت در گفت‌و‌گوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: انتخابات در جمهوری اسلامی از مهم‌ترین صحنه‌های حضور ملت ولایت‌مدار ایران اسلامی است.

سید اکبر علیزاده انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را به‌ خاطر اتفاقات و رویدادهای فتنه 88 و سرمایه‌گذاری سران فتنه و دشمنان داخلی و خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی با اهمیت عنوان کرد و تلاش مضاعف مردم و مسئولان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه را خواستار شد.

وی یادآور شد: شکست‌خوردن دشمنان خارجی و سرکردگان داخلی آنها در اهداف شوم فتنه 88 سبب برنامه‌ریزی‌های گسترده در قالب تبلیغات سوء علیه نظام، در راستای دلسرد کردن مردم از حضور در این دوره از انتخابات شده است.

علیزاده با اشاره به استقبال مردم گچساران و حضور پرشور آنها از ساعات اولیه صبح در شعب اخذ رأی را نشان از ولایتمداری و وفاداری مردم نسبت به آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی ایران دانست.

مقام عالی دولت در گچساران تصریح کرد: تمام انتخابات برگزار شده در نظام جمهوری اسلامی بر پایه مردم‌سالاری و رأی و نظر مردم برگزار شده است.

علیزاده بیان داشت: برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه گچساران و باشت 137 صندوق اخذ رأی در نظر گرفته شده است که 99 صندوق مربوط به شعب اخذ رأی در گچساران و 38 صندوق نیز در باشت توزیع شده است.

فرماندار گچساران با بیان اینکه در حوزه گچساران و باشت 68 صندوق ثابت و 31 صندوق سیار وجود دارد، عنوان داشت: افزون بر 2 هزار و 100 نفر مجموعه عوامل اجرایی و نظارت و دیگر عوامل انتخابات گچساران و باشت را برگزار و اجرایی می‌کنند.

علیزاده خاطرنشان کرد: بیش از یک‌هزار و 200 نفر نیز به عنوان نیروهای پشتیبان عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گچساران را یاری می‌کنند.

به گزارش فارس، حوزه گچساران و باشت یکی از سه حوزه انتخابیه در کهگیلویه و بویراحمد بوده که دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول