اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لطفی تشریح کرد

15 برنامه دشمن برای ایجاد چالش در انتخابات

خبرگزاری فارس:‌ رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم گفت: استکبار برای ایجاد چالش در انتخابات در روز رأی‌گیری و پس از آن 15 برنامه در کشور دارد.

15 برنامه دشمن برای ایجاد چالش در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نصرت‌الله لطفی در جلسه توجیهی خبرنگاران برای پوشش خبرهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، با اشاره به حساسیت انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتخابات 25 مرحله دارد که یک از مرحله آن در روز انتخابات رقم می‌خورد که امیدواریم این روز با خلق حماسه‌ای ماندگار محقق شود.

وی با بیان اینکه دشمنان به انتخابات این دوره طمع زیادی دارند خاطر نشان کرد: به ویژه حضور خبرنگارانی از آمریکا،‌ انگلیس و کلمبیا که در هیچ انتخاباتی در قم هنوز سابقه نداشته است، حساسیت این دوره را بیش از دوره‌های قبل نمایان ساخته است.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم با اشاره به تلاش دشمنان برای اخلال در این دوره از انتخابات ابراز داشت: افراد نابه‌خرد فرار کرده به خارج در تلاش هستند که حضور مردم در این دوره از انتخابات را کم‌رنگ جلوه دهند تا این‌گونه القا کنند که مجلس پشتوانه مردمی ندارد و لذا از مشروعیت نیز برخوردار نیست.

وی ایجاد بحران اجتماعی و امنیتی را از دیگر تلاش‌های دشمنان در انتخابات نهمین دوره مجلس برشمرد و گفت:‌ استکبار برای ایجاد چالش در انتخابات در روز رأی‌گیری و پس از آن 15 برنامه در کشور دارد که البته حکام برخی از کشورهای عربی وابسته به غرب نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

لطفی به تشریح برخی از علل ایجاد چالش در انتخابات پرداخت و اظهار داشت: دشمنان می‌خواهند با ایجاد بحران در کشور مردم و مسئولان نظام را سرگرم کنند تا نتوانند بیداری اسلامی را در جهان اسلام رصد کنند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سران خودفروخته کشورهای عربی می‌خواهند شهروندان خود را نسبت به ایران بی‌اعتماد کنند و اینگونه القا کنند شما چگونه از ایران الگوگیری می‌کنید در حالیکه در ایران بحران وجود دارد.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مردم بصیر، زمان‌شناس و قهرمان قم همواره در عرصه‌های مختلف پیشتاز بوده‌اند یادآور شد: طبق نظرسنجی‌های صورت گرفته قم جزو استانی است که با 76 درصد مشارکت بیشترین حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را خواهند داشت.

وی با قدردانی از مردم انقلابی و همیشه در صحنه قم اظهار داشت: ان‌شاءالله به حول و قوه الهی این امر محقق خواهد شد و توطئه‌های دشمنان را خنثی خواهد کرد.

لطفی سلامت، رقابت، امنیت و تحقق حضور حداکثری را چهار ویژگی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برشمرد و یادآور شد: همواره ما سالم‌ترین انتخابات‌ها را در دنیا داشته و داریم.

وی همچنین با اشاره به تلاش دشمنان برای ایجاد بحران در کشور و ساختن فضای پلیسی در روز انتخابات تصریح کرد: دشمنان سعی داشتند اینگونه القا کنند که مردم زیر بار فشار مجبور به آمدن پای صندوق‌های رأی شده‌اند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان قم افزود: البته ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان و به همت مسئولان و هدایت مقام معظم رهبری حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.

وی در ادامه با اشاره به برخی بداخلاقی‌های انتخاباتی تاکید کرد: هر چند این بداخلاقی‌ها خدشه‌ای به روند انتخابات وارد نمی‌کند اما به هر حال بداخلاقی‌هایی صورت گرفت که همه آنها پیگیری و رسیدگی خواهد شد.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول