اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا:

حضور در انتخابات خفت و رسوایی مستکبران را در پی دارد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا گفت: حضور تمام اقشار و عموم امت حزب‌الله و همیشه بیدار ایران اسلامی رسوایی و خفت سنگینی را به مستکبران عالم تحمیل می‌کند.

حضور در انتخابات خفت و رسوایی مستکبران را در پی دارد

حجت‌الاسلام مهدی عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: بنا به فرموده امام راحل و مقام معظم رهبری انتخابات فریضه‌ای واجب و بسیار مهم تلقی می‌شود که با حضور تمامی اقشار و عموم امت حزب‌الله و همیشه بیدار ایران اسلامی رسوایی و خفت سنگینی را به مستکبران عالم و تمام رسانه‌های کذابشان تحمیل می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون و همه‌جانبه نظام اسلامی در طول دوران 33 ساله حیات خود و همچنین الگوگیری نظام‌های دیگری از جمهوری اسلامی اظهار کرد: قدرت مطلقه‌ای که تا به امروز همواره پشتیبان نظام بوده و کشور را از گزند عناصر ضددینی و مستکبر محافظت کرده، ولایت مطلقه فقیه است که دشمنان را در طراحی‌ها و حملات استکباری خود به یأس و شکست کشانده است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا پیرامون اهمیت انتخاب نمایندگان باتقوا و باایمان برای سکان نظارت بر امور کشور، عنوان کرد: ملت قدرشناس و با‌بصیرت ایران اسلامی قطعاً با حضور حماسی و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رأی‌گیری در سراسر کشور، یک بار دیگر از آمریکا و دول مستکبر غربی دیگر اعلام برائت کرده و با آرمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی تجدید بیعت می‌کنند.

عباسی ضمن تبیین مواضع جمهوری اسلامی از بدو انقلاب اسلامی تاکنون در مجامع بین‌المللی، خاطر نشان کرد: در دوران جنگ تحمیلی و دفاع مقدس از سوی بسیاری از کشورها زیر فشار و تحریم همه‌جانبه قرار داشتیم، ولی پس از شکست نیروهای متجاوز، دنیای غرب و در رأس آنها آمریکا به اقتدار و مجد جاودانه نظام اسلامی پی برده و نحوه رویارویی کشورهای مستکبر با ملت ایران نیز از حالت تحقیر به حالت بزرگی و وقار تغییر پیدا کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا با اشاره به تلاش رسانه‌ای غرب و استکبار برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات و زیر سئوال بردن اصل موضوع حاکمیت در نظام اسلامی بیان کرد: قرآن کریم و خاندان اهل بیت همواره راهگشایان و شاخصه‌های ثابت مردم در بیان مواضع اسلامی و ضداستکباری خود هستند و به همین علت هر اندازه که دشمنان سعی در به انزوا کشاندن و تخریب نظام را داشته باشند نمی‌توانند ذره‌ای از اعتماد مردم به جمهوری اسلامی را خدشه‌دار و سیاه کنند.

وی با بیان این نکته که تمام تحریم‌ها و تهدیدهای جبهه استکبار تا به امروز با شکست‌های پی در پی و مفتضحانه همراه بوده، اذعان کرد: آمریکا امروز در طوفان خشم و انزجار مردمی گرفتار شده که با شعار تسخیر وال‌استریت مصمم به پیگیری مطالبات به حق و عدالت‌طلبانه خودشان هستند.

عباسی با ابراز تأسف شدید از هتک حرمت سربازان آمریکایی به قرآن کریم در افغانستان و موج اعتراضات مردم این کشور، تصریح کرد: آمریکا امروز در میان کشورهای اسلامی منطقه به شدت منفور و مورد غضب شدید قرار گرفته و با هر اقدامی علیه اصول و ارزش‌های اسلامی، خود را به شکست و نابودی کامل نزدیک‌تر می‌کند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بویین‌زهرا در پایان سخنانش با اشاره به وصایای امام راحل و شهیدان انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری و پرشور مردم در صحنه انتخابات برای شکست نقشه‌ها و پروژه‌های تبلیغاتی دشمنان خاطر نشان کرد: تنها عامل اثر‌گذاری که طرح‌های شیطانی دشمنان برای ضربه زدن به جمهوری اسلامی و آرمان‌های والای امام خمینی و شهیدان انقلاب اسلامی را خنثی و بی‌اثر می‌کند، اعتماد و اطمینان مردم به نظام اسلامی و حمایت همه‌جانبه آنان از ولایت فقیه و مکتب شهدای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/و۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول