اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/177

به‏کارگیری 750 بسیجی در حفاظت از انتخابات سمنان

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: برای حفاظت از انتخابات و صندوق‏های اخذ رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، 750 نفر بسیجی در سطح استان سمنان به‏کارگیری خواهند شد.

به‏کارگیری 750 بسیجی در حفاظت از انتخابات سمنان

علی استادحسینی امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در دامغان اظهار داشت: به‏کارگیری این تعداد نیروی بسیجی بر اساس درخواست و نیاز نیروی انتظامی استان سمنان صورت گرفته تا در امر حفاظت از انتخابات و صندوق‏های اخذ رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان سمنان همکاری کنند.

وی به نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پرداخت و افزود: مجلس شورای اسلامی از مراکز مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که در تصمیم‏گیری در برنامه‏های کشور تاثیرگذار است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تصریح کرد: بنا بر فرموده امام راحل، مجلس شورای اسلامی در راس امور است و نقش قانون‏گذاری را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر عهده دارد و از این جهت بوده که مجلس شورای اسلامی دارای اهمیت و جایگاه والایی است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان بیرونی و داخلی می‏خواهند که مردم نسبت به نظام بدبین شوند و از این طریق تلاش می‏کنند تا مردم در پای صندوق‏های اخذ رای حضور پیدا نکنند.

استادحسینی اضافه کرد: حضور در انتخابات یک واجب و فریضه مهم و اساسی بوده و مردم باید با حضور و مشارکت فعال خود در روز اخذ رای، دشمنان را مایوس کنند.

وی افزود: حضور و مشارکت هر ایرانی و رای او در انتخابات تیری به قلب دشمنان بوده و این حضور و مشارکت به نوعی مقابله و مبارزه با ترفند و توطئه‏های دشمنان خواهد بود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: امیدواریم که مردم ایران به ویژه مردم استان سمنان حضوری پر رنگ در انتخابات و پای صندوق‏های اخذ رای در روز جمعه، 12 اسفند ماه سال جاری داشته باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول