اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل خبر داد

راه‌اندازی اتاق خبرنگاران در ستاد انتخاباتی

خبرگزاری فارس: جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل از راه‌اندازی اتاق ویژه خبرنگاران در ستاد انتخاباتی برای پوشش سریع و بی‌واسطه اخبار انتخابات خبر داد.

راه‌اندازی اتاق خبرنگاران در ستاد انتخاباتی

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عباس دستباز عصر امروز در جلسه ستاد انتخاباتی استان اردبیل اظهار داشت: ما برای شفاف‌سازی و بیان حقایق به مردم در کمترین زمان و با رعایت اصل دقت و سرعت اتاقی را برای خبرنگاران در ستاد انتخاباتی در نظر گرفتیم تا خبرنگاران به عنوان نمایندگان افکار عمومی و ناظران تیزبین از روند و مراحل مختلف انتخابات خبر و گزارش تهیه کنند.

وی نقش رسانه‌ها را در انتقال سریع پیام و بیان واقعیت‌ها بسیار ارزشمند توصیف کرد و افزود: رسانه‌های ما سعی کردند در این مدت همپای همه مسئولان و مجریان مردم را به حضور حداکثری تشویق و ترغیب کنند تا با حفظ امانتداری و رعایت اصول اخلاقی شایسته‌ترین انتخابات سه دهه گذشته را 12 اسفند امسال رقم بزنند.

دستباز از انتخابات به عنوان یک همایش بزرگ ملی یاد کرد و بیان داشت:‌ مطبوعات با حفظ امانتداری و انتشار ندادن اخبار کذب از گام گذاشتن در فضای تنش‌زا و مسموم بایستی پرهیز کنند.

این مسئول از تمهید مقدمات برای برگزاری انتخاباتی شایسته و در خور خبر داد و تصریح کرد: همه فردا به صحنه می‌آیند تا بهترین و شایسته‌ترین حضور را رقم بزنند.

 

برخورد جدی با تبلیغات روز انتخابات

وی در ادامه سخنان خود خطاب به برخی از افراد فرصت‌طلب خاطر نشان کرد: با تبلیغ‌کنندگان در شعب اخذ رأی برخورد می‌کنیم.

به گزارش فارس، جانشین ستاد انتخابات استان اردبیل در ادامه اضافه کرد: ما از تمام هواداران نامزدها و حامیانشان انتظار داریم از هرگونه تبلیغ در اطراف شعب اخذ رأی و چسباندن پوستر و اقلام تبلیغاتی پرهیز کنند چرا که این کار براساس قانون ممنوع است و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌کنیم.

دستباز گفت: ‌از عموم اهالی نیز انتظار داریم رأی دادن خود را به ساعت‌های پایانی موکول نکنند و از همان دقایق صبح روز جمعه 12 اسفند در پای صندوق‌های رأی حاضر باشند.

 

اردبیل آماده خلق حماسه عظیم مردمی در 12 اسفند

اما فرماندار اردبیل نیز افزود: همه چیز آماده خلق حماسه مردمی در 12 اسفند است.

یوسف اکبری تصریح کرد: نزدیک به هفت هزار نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعب اخذ رأی حضور داشته و بر روند انتخابات نظارت می‌کنند.

وی از رقابت 25 نامزد از ساعت هشت صبح فردا در حوزه انتخابیه اردبیل، نیر، نمین و سرعین خبر داد و خاطر نشان کرد: روز جمعه شاهد حضور حماسی مردم بوده و صفحه طلایی جدیدی در کتاب قطور این انقلاب رقم می‌خورد.

فرماندار اردبیل در پایان سخنان خود از کاندیداها و طرفداران خواست از تردد و خیابان‌گردی در روز انتخابات پرهیز کنند چرا که تجمع و فراخوان بدون مجوز هیچ توجیه قانونی ندارد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول