اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات:

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اعلام اخبار نتایج انتخابات دقت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های این استان در انعکاس اخبار و اطلاعات روند برگزاری اعلام نتایج انتخابات دقت لازم را به‌عمل بیاورند.

رسانه‌های کهگیلویه و بویراحمد در اعلام اخبار نتایج انتخابات دقت کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، سید محمود رادمنش عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک رسانه‌ها در استان کهگیلویه و بویراحمد همپای دیگر مسئولان برای مشارکت حداکثری مردم و ایجاد امنیت در روند برگزاری انتخابات نهایت همکاری و تعامل را داشته‌اند که امید است این تعامل و همدلی تا پایان اعلام نتایج نهایی انتخابات ادامه پیدا کند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: اطلاع‌رسانی به‌ موقع و تبادل اخبار دقیق یکی از ملزومات کار رسانه و شفاف‌سازی در این انتخابات است که به فرمایش رهبر معظم انقلاب به مراتب از انتخابات ادوار گذشته حساس‌تر و مهم‌تر است.

وی با بیان اینکه در همه ادوار گذشته مشارکت مردم در کهگیلویه و بویراحمد بیش از 50 درصد بوده، عنوان کرد: رسانه‌ها در حفظ شور و شعور موجود در این دوره از انتخابات اهتمام ورزند و در ارسال اخبار موثق از منابع معتبر به‌منظور اطلاع‌رسانی و افزایش شفافیت در روند برگزاری و مراحل اعلام نتایج انتخابات دقت لازم را به‌عمل بیاورند.

رادمنش، نقش مطبوعات و رسانه‌ها را در فراهم کردن حضور بیشتر مردم در پای صندوق‌های رای بسیار حیاتی دانست و ادامه داد: رسانه‌ها در این استان با صداقت و تعامل در مسیر اهداف انقلاب و اسلام گام برداشته‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی همه دست‌اندرکاران امر انتخابات و مهیا بودن شرایط برگزاری این دوره از انتخابات خبر داد و گفت: همه هیئت‌های دخیل در امر اخذ رای، نظارت و بازرسی انتخابات تا شمارش آخرین رای ماخوذه و اعلام نتایج نهایی، وضعیت را به دقت رصد می‌کنند.

رادمنش با اعلام خبر راه‌اندازی سامانه پیام کوتاه ویژه انتخابات تاکید کرد: مردم همه گزارشات و اطلاعات خود را به‌منظور برگزاری انتخاباتی باشکوه، سالم و قانونی به این سامانه پیام کوتاه بفرستند.

این مسئول برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد تا مردم ولایتمدار این استان فردا رکوردشکن حضور در پای صندوق‌های رای در کشور باشند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول