اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/189

هواداران از ایجاد فضاهای احساسی بپرهیزند/انتخابات در نظام اسلامی بازنده ندارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند با بیان اینکه انتخابات در نظام اسلامی بازنده ندارد، از هواداران کاندیداهای انتخاباتی خواست تا از ایجاد فضاهای احساسی به شدت بپرهیزند.

هواداران از ایجاد فضاهای احساسی بپرهیزند/انتخابات در نظام اسلامی بازنده ندارد

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نباید دید ما به مبحث انتخابات، نگاهی ابزاری باشد.

وی ادامه داد: پیروزی در عرصه انتخابات آغاز راه شادی نیست؛ بلکه مرحله نخست سپاس‏گزاری از درگاه باری تعالی قلمداد می‏شود؛ زیرا ورود به مسئولیت کار دشواری نیست، بلکه خروج سرفراز از آن است که سعادت شخص و توسعه منطقه را رقم می‏زند.

علاءالدینی، تنها مغلوب عرصه انتخابات در نظام مقدس اسلامی را دشمنان انقلاب خواند و افزود: در صحنه انتخابات نظام مقدس اسلامی مباحثی همچون برد و باخت مطرح نیست.

امام جمعه دماوند تصریح کرد: اگر در فتنه سال 88 کلاه بر سر برخی اشخاص رفت؛ به دلیل تصور غلط آنها از رویکرد برد و باخت در این عرصه عبادی و سیاسی بود.

وی اضافه کرد: در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز برد سهم همه کاندیداهای انتخاباتی و شکست تنها ره‏آورد بدخواهان نظام اسلامی خواهد بود.

علاءالدینی، اسلام را هدف اصلی در این پهنه عبادی و سیاسی خواند و افزود: نمایندگان باید بدانند و البته می‏دانند که اصل و هدف واقعی اسلام است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: اسلام اصل است؛ این اصل بی‏بدیل نیازمند خادمانی منتخب مردم است و به حول قوه الهی فضای خدمت و بسترهای خدمت‏رسانی به مردم در این زمینه به وفور قابل دسترسی خواهد بود.

وی اضافه کرد: نباید عدم کسب میزان کافی از آرا و راه نیافتن به صحن بهارستان را مصداقی از انسداد مسیر خدمت‏گزاری تلقی کرد.

علاءالدینی افزود: وکالت مردم در خانه ملت تنها یکی از هزاران بیرق خدمت به خلق خداوند محسوب می‏شود و دیگر نامزدهای انتخاباتی باید یا سود جستن از ظرفیت‏های بالقوه خود، ضمن کمک به علمدار حاضر در مجلس، دیگر علم‏های خدمت را نیز به دوش بگیرند.

امام جمعه دماوند خطاب به نماینده برگزیده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه گفت: توصیه من به نماینده برگزیده از آرای ماخوذه حماسه 12 اسفند، خدمت به همه نقاط این حوزه انتخابیه است.

وی تصریح کرد: این نماینده باید آگاه باشد که همه نقاط این دو شهرستان بزرگ و خاستگاه مردمانی ولایی، شریف و شهیدپرور تنها از یک کرسی مجلس سود می‏برد.

علاءالدینی اضافه کرد: بنابراین، خدای نکرده این فرد خود را نماینده بخش‏های رای‏دهنده به خود قلمداد نکند و امکانات را صرفا در یک نقطه متمرکز نسازد.

امام جمعه دماوند افزود: این نماینده باید خود را مطیع منویات مقام عظمای ولایت بداند، پاسداری از خون شهدای گلگون‏کفن را فراموش نکند و به همه مناطق حوزه انتخابیه نگاهی یکسان داشته باشد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول