اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان – 217

سمیعی: 1500 نفر برای برگزاری انتخابات در رامیان مشارکت می‎کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رامیان گفت: یک‌هزار و 500 نفر برای برگزاری انتخابات در این حوزه انتخابیه مشارکت دارند.

سمیعی: 1500 نفر برای برگزاری انتخابات در رامیان مشارکت می‎کنند

قاسم سمیعی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: این عوامل در قالب هیئت‎های اجرایی، نظارت، بازرسان فرمانداری و شورای نگهبان، نیروهای نظامی و انتظامی و خبرنگاران برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند با حضور حداکثری مردم در حوزه انتخابی شهرستان‎های رامیان، آزادشهر و مناطق فندرسک و چشمه‎ساران تلاش خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این حوزه انتخابیه دارای 166 شعبه اخذ رای است که از این تعداد 81 شعبه در شهرستان رامیان و 86 شعبه در شهرستان آزادشهر قرار دارد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه رامیان با اشاره به ثبت‎نام 17 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در دوره نهم اذعان کرد: صلاحیت 7 نفر نامزدها طی مراحل مختلف مورد تائید واقع نشد تا نهایتا 10 نفر شانس خود را برای ورود به مجلس شورای اسلامی به آرای مردم بسپارند.

سمیعی اضافه کرد: دو نفر دیگر در تبلیغات علنی حضور پیدا نکرده و انصراف خود را از انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کردند تا هشت نفر باقی مانده بعد از هفت روز تبلیغات علنی و ارائه طرح و برنامه‎های خود به مردم منتظر حماسه 12 اسفند باشند تا تکلیف نهمین نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معلوم شود.

فرماندار شهرستان رامیان ادامه داد: در تبلیغات علنی کاندیداها تخلف آنچنانی صورت نگرفت و مواردی کوچک بود که بعد از بررسی و گوشزد کردن به کاندیداها و طرفداران آنها برطرف شد.

وی ابراز امیدواری کرد انتخابات فردا نقطه عطفی دیگر در تاریخ پرافتخار کشور ایران باشد و مردم با حضور حداکثری خود به دنیا ثابت کنند که برنده واقعی آنها هستند که هیچگاه مقام معظم رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تنها نگذاشتند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول