اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا:

نماینده مجلس باید پایبند به اصول اخلاقی باشد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا، یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های نماینده مجلس را پایبندی به اصول اخلاقی و پرهیز از تخریب برشمرد.

نماینده مجلس باید پایبند به اصول اخلاقی باشد

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا با اشاره به لزوم پایبندی تمام کاندیداهای متقاضی حضور در مجلس شورای اسلامی به اصول و ارزش‌های اخلاقی اظهار کرد: آن شاخصه‌ای که برای یک کاندیدای مجلس به عنوان اصلی مهم قطعاً مطرح است، پرهیز و دوری کردن از هرگونه اقدام علیه حزب و یا دیگر رقباست.

وی با اشاره به روند و سیر صعودی حضور مردم در عرصه‌های مختلف دفاع از کشور و آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی، تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان ما تمام تلاش خود را برای ضربه زدن به ملت ایران و منافع نظام به کار گرفته‌اند، تنها حمایت قاطع ملت از اسلام و انقلاب می‌تواند آنها را مأیوس و سرافکنده کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا در ادامه با ارزیابی و تشریح شرایط کنونی منطقه و همچنین لزوم تقویت موج بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی و عربی بیان کرد: عظمت و شکوه حقیقی در کشورهای بیداری اسلامی امروز با نابودی حکام طاغوتی و ستمگر به مردم بازگشته و در سایه‌سار تعالیم جاودانه قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام، امروز جهان فریاد عدالت‌خواهی و ظلم‌ستیزی را از هر سویی گوش می‌کند.

شجاعی‌مهر ضمن تشریح شاخصه‌های انتخاب نمایندگان اصلح برای راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی و همچنین نقش مردم در سرنوشت سیاسی و اجتماعی کشور تصریح کرد: با در نظر گرفتن شرایط و موقعیت حساسی که اکنون در آن به سر می‌بریم، شرکت فعال در انتخابات و حضور در پای صندوق‌های رأی دارای اهمیت ویژه و به‌خصوصی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه بویین‌زهرا به بیان جملاتی از بزرگان و مراجع دینی پرداخت و بیان کرد: شرکت در انتخابات از لحاظ عقلی و شرعی مهم و از واجبات است.

وی همچنین با اشاره به تحریم‌های گسترده استکبار و دول غربی در آستانه انتخابات برای ایجاد جو تنش و تأثیرگذاری بر انتخابات مجلس شورای اسلامی و اصل حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، خاطر نشان کرد: از بدو آغاز نهضت اسلامی و مردم‌سالار جمهوری اسلامی تاکنون خباثت و کینه‌ورزی‌های دشمنان ادامه داشته و در هیچ دوره‌ای از برگزاری انتخابات در کشور نیز به هیچ عنوان به یاد نداشته‌ایم که استکبار، دشمنی و خوی پلید طمع‌کارانه‌اش را پنهان کند.

شجاعی‌مهر در پایان ضمن قدردانی از حضور پرشور و باصلابت ملت شریف ایران اسلامی در راهپیمایی 22 بهمن و اثبات مجدد حقانیت جمهوری اسلامی در مجامع جهانی، اذعان کرد: مردم عزیز و بصیر ایران اسلامی همواره ضمن حمایت و دفاع قاطعانه از ولایت فقیه، نشان داده‌اند که در مسیر حرکت آرمان‌ها و اصول انقلابی استوار و پایدار بوده‌اند و در انتخابات مجلس نهم نیز حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی‌ جلوه‌ای از شکوه و عزم ملت ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

انتهای پیام/و۲۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول