اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه بویین‌زهرا:

رأی مردم در انتخابات آری به جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه بویین‌زهرا گفت: انتخابات 12 اسفند در حقیقت یک جواب مثبت و همچنین آری عظیم و گسترده مردم ولایت‌مدار به جمهوری اسلامی است.

رأی مردم در انتخابات آری به جمهوری اسلامی است

داود بهرامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا ضمن اشاره به ضرورت و لزوم حضور حداکثری اقشار مختلف در انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: انتخابات 12 اسفند در حقیقت یک جواب مثبت و همچنین آری عظیم و گسترده مردم ولایت‌مدار به جمهوری اسلامی و تجدید عهد با آرمان‌های امام راحل و همچنین شهیدان انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه همه مسئولان نظام خود را خدمت‌گذار مردم می‌دانند، شرکت در انتخابات را حق و وظیفه تمام مردم دانست و اظهار کرد: پیش از انقلاب مردم هیچ نقشی در تعیین سرنوشت‌ خود نداشتند اما در نظام اسلامی اساس حرکت و پیشرفت نظام بر رأی مردم استوار است و امروز نیز با مشارکت همه‌جانبه در انتخابات و آرای الهی خود از اقتدار نظام حمایت می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بویین‌زهرا با تقدیر از تمامی دست‌اندرکاران امر انتخابات در سطح شهرستان بویین‌زهرا خاطرنشان کرد: انتخابات مجلس شورای اسلامی به کوری چشم تمامی دشمنان در فضایی آرام، سالم و همچنین پاک برگزار می‌شود.

بهرامی در ادامه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با ظهور خود یک فلسفه سیاسی جدید را در سراسر دنیا به وجود آورد و ساختار مستکبران را در سراسر دنیا به حالت فروپاشی درآورده است، اذعان کرد: قرآن کریم در بسیاری از آیات به حق تعیین سرنوشت از سوی افراد اشاره دارد و می‌فرماید که ملت‌ها و تمامی امت‌ها در سرتاسر جهان مسئول سرنوشت خودشان هستند و همچنین گروه یا احزاب خاصی نیز نمی‌توانند حق تعیین سرنوشت را از مردم بگیرند.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا با بیان روایات و احادیثی از ائمه اطهار در ارتباط با اهمیت اسلام به مسائل سیاسی و تشکیل حکومت‌های اسلامی، تشریح کرد: در دین مبین اسلام به مسئله مردم‌سالاری و انتخاب مسئولان شایسته و همچنین لایق، توجه ویژه‌ای شده که قطعا نشان‌دهنده پرمحتوا و بی‌عیب و نقص بودن این دین الهی است.

وی با اشاره به حساسیت بالای انتخابات مجلس نهم نسبت به انتخابات‌های گذشته با توجه به منویات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی، تصریح کرد: استکبار جهانی و در رأس همه آنها آمریکا، می‌خواهند با اجرای نقشه‌های شیطانی و انحرافی خود مردم ایران اسلامی را از حرکت در مسیری که منجر به بیداری اسلامی در منطقه شده است، باز دارند و مردم کشور ما را در این مسیر مأیوس و دلسرد کنند.

بهرامی با تشریح آخرین مواضع استکبار جهانی و دول غربی در قبال جمهوری اسلامی و انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: امروز دشمنان نظام از پیشرفت‌های حیرت‌آور و فوق‌العاده متخصصان و جوانان کشور به شدت خشمگین و عصبانی هستند زیرا هرچه ایران در مجامع عمومی جهان شناخته‌تر شود، می‌تواند هیمنه و قدرت پوشالی آنها را شکسته و خرد بکند.

فرمانده سپاه بویین‌زهرا ضمن تبیین شاخصه‌های انتخاب نمایندگان اصلح و شایسته از سوی مردم برای حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان خانه ملت اذعان کرد: نخستین شرط در مسیر گزینش و شناخت کاندیداهای اصلح و لایق، ولایت‌مداری و میزان پایبندی به امام راحل و آرمان‌های عظیم و جاودانه امت اسلامی در طول حیات پرافتخار انقلاب اسلامی است.

وی ملاک دیگر برای گزینش و انتخاب وکلای مطمئن و مورد اطمینان مردم در مجلس را رعایت اصل همیشگی ساده‌زیستی و سخت‌کوشی عنوان و تأکید کرد: به هر میزان و در‌جه‌ای که نمایندگان مجلس با توجه به فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به کانون‌های قدرت و ثروت نزدیک نشوند و اصل ساده‌زیستی را در طول دوران چهار ساله حضور خود در مجلس شورای اسلامی برگزینند، به همان اندازه مورد رضایت خداوند و مردم ولایت‌مدار کشور قرار می‌گیرند.

بهرامی در پایان با اشاره به فعالیت و تلاش‌های گسترده رسانه‌های غربی و آمریکایی برای کم‌رنگ جلوه دادن حضور حداکثری مردم در عرصه سرنوشت‌ساز انتخابات و همچنین وحشت آنان از یکپارچگی ملت ایران بیان کرد: از بدو تولد نظام مردم‌سالار جمهوری اسلامی، دشمنان و اسلام‌ستیزان در سراسر دنیا تبلیغات منفی گسترده‌ای را علیه ملت ایران و تمامی آرمان‌های اصیل و جاودانه ملت انجام دادند، زیرا تاکنون به خوبی دریافته‌اند که اصل اطمینان و اعتماد سرسختانه مردم به نظام اسلامی و ارزش‌های ناب انقلابی عامل شکست خود و پیروزی‌های بی‌وقفه ملت ایران در تمامی عرصه‌های رویارویی با آنان بوده است.

انتهای پیام/غ10/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول