اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/191

برپایی آیین تقدیر از 11 کاندیدای انتخابات نهم در دماوند و فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند ضمن اعلام خبر برپایی آیین تقدیر از 11 کاندیدای انتخابات مجلس نهم در حوزه دماوند و فیروزکوه، گفت: نباید از ظرفیت بالقوه 10 نامزد انتخاباتی که وارد مجلس نمی‏شوند، غافل شد.

برپایی آیین تقدیر از 11 کاندیدای انتخابات نهم در دماوند و فیروزکوه

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: خوشبختانه نهاد ستاد نماز جمعه شهرستان دماوند در این عرصه عبادی و سیاسی حضوری فعال داشته است.

وی ادامه داد: فعالیت‏های چشم‏گیر ستاد نماز جمعه شهرستان دماوند از نشست روز 17 بهمن با حضور همه نامزدهای انتخاباتی کلید خورد.

علاءالدینی اضافه کرد: در آن جلسه، کاندیداهای انتخابات نهم به همراه ائمه جمعه، جماعات، اعضای شورای فرهنگ عمومی و مسئولان شهرستان حضوری پررنگ داشتند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند افزود: این تلاش‏ها در روزهای اخیر همچنان به قوت خود ادامه داشت و در نهایت آیینی با حضور همه این 11 کاندیدای انتخاباتی در هفته آتی برگزار و از آنها تقدیر می‏شود.

وی با تاکید بر تداوم روحیه مردم‏داری در نماینده انتخابی از سوی مردم خاطرنشان کرد: توقع به حق مردم شریف دماوند و فیروزکوه این است که اگر امروز کاندیداها به دنبال مردم دویدند؛ فردا مردم به دنبال نماینده برگزیده آنها ندوند.

علاءالدینی ادامه داد: اگر امروز چنین ظرفیتی وجود دارد که نامزدهای انتخاباتی درعرض مدت زمانی 10 روز، 70 مسجد را مورد بازدید قرار دهند؛ همین روحیه مردم‏داری و توجه به مشکلات اهالی برای چهار سال دیگر نیز تداوم یابد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند نسبت به غفلت از ظرفیت بالقوه دیگر نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در حوزه دماوند و فیروزکوه هشدار داد.

وی تصریح کرد: نماینده انتخابی از سوی مردم که راه صحن بهارستان در پیش می‏گیرد، باید 10 نامزد دیگر را نیز به عنوان یک ظرفیت قابل توجه و بارز در نظر بگیرد.

علاءالدینی اضافه کرد: از پیشنهادهای قابل ارائه در این زمینه، می‏توان به تشکیل نشست‏های مشاوره‏ای بین این 11 نخبه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه اشاره کرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دماوند نماینده این شهرستان را به حفظ وحدت‏رویه در عملکرد توصیه کرد و افزود: نماینده برگزیده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه باید در عملکرد خود اصل حفظ‏‏رویه را فراموش نکند.

وی تصریح کرد: از مصادیق حفظ وحدت‏ رویه توسط نماینده دماوند و فیروزکوه، ایجاد ارتباطی متقابل با دیگر نمایندگان استان تهران جهت رفع مشکلات مردم است.

علاءالدینی اضافه کرد: متاسفانه در گذشته، رفع برخی مشکلات استانی و ملی متوجه دماوند با همراهی دیگر نمایندگان استان تهران مواجه نمی‏شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول