اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی بیانیه‌ای

فرماندار بندرعباس هرمزگانی‌ها را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس با صدور بیانیه‌ای خواستار شرکت آحاد مردم هرمزگان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شد.

فرماندار بندرعباس هرمزگانی‌ها را به شرکت گسترده در انتخابات دعوت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، عباس امینی در بیانیه‌ای با دعوت از اقشار و آحاد مختلف مردم استان هرمزگان برای مشارکت پرشور و حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز 12 اسفندماه، استمرار مردم سالاری دینی و شکوه و اقتدار ملت بزرگ ایران اسلامی و مقابله با استکبار جهانی را از دستاوردهای حضور گسترده مردم در انتخابات دانست.

وی در این بیانیه آورده است: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شیوه جدید و مدرنی از مردم سالاری دینی را به مردم جهان عرضه کرد حکومتی که پژواک آن هم اکنون در قالب بیداری اسلامی در جهان طنین افکن شده و چشم ملت‌های آزاد و رها شده از استبداد و استکبار به ایران اسلامی دوخته شده است.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: انتخابات تبلور مردم سالاری دینی است و نظامی که بر مبنای آرای مردم و مستظهر به حمایت مردم باشد همچون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هیچ تهدید و تحریمی نگران نمی‌شود و مردم با تبعیت از امام و مقتدایشان مقام معظم رهبری با حضور و مشارکت گسترده خود در انتخابات سیلی محکمی به گوش استعمارگران جهان می‌زنند و هیمنه غرب و شرق را در هم می‌شکنند.

انتهای پیام/ح30 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول