اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مهریز/

مردم حضوری گسترده در انتخابات نهم مجلس داشته باشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه و فرماندار مهریز در پیام مشترکی مردم شهر دارالولایه مهریز را به شرکت آگاهانه و حداکثری در انتخابات دعوت کردند.

مردم حضوری گسترده در انتخابات نهم مجلس داشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مهریز، حجت‌الاسلام علی برهان و مهدی کیانی مقدم با صدور پیام مشترکی ضمن دعوت از مردم مهریز برای شرکت گسترده در انتخابات، بر انتخاب اصلح و انتخابی هوشیارانه تاکید کردند.

در این پیام آمده است: مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و محور بسیاری از تصمیم گیری‌هاست که چراغ هدایت دولت و ملت را به دست دارد بر همین اساس مردم شریف ایران اسلامی باید بدانند و مطمئن باشند که هر یک رای آنان در سرنوشت کشور و آینده نظام اسلامی موثر است و انتخابات پرشور و سرنوشت‌ساز از مجموع همین تک رای‌های افراد و انتخاب افراد اصلح از میان نامزدها شکل خواهد گرفت.

در بخش دیگری از این پیام همچنین آمده است: چشمان دشمنان اسلام قبل از انتخابات روی راهپیمایی 22 بهمن بود تا شاید حضور مردم کمرنگ و بی‌رونق شود اما ملت ایران بار دیگر با حضور حماسی و پرشور خود در راهپیمایی 22 بهمن، مشتی محکم به دهان دشمن کوبید.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: در این حال، عمل به منویات مقام معظم رهبری تنها راه مقابله با فتنه دشمنان است و مردم باید امروز پیش از هر زمان دیگر به سخنان مقام معظم رهبری توجه کنند و با حضور آگاهانه و حداکثری خود مشت محکمی دیگر بر دهان کفر و استکبار جهانی بزنند.

در این پیام هم‌چنین آمده است: حضور آگاهانه و گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، تایید ولایت‌مداری و ایستادگی مردم در برابر دشمنان، بی‌اثر بودن تحریم‌ها و اقتدار ایران اسلامی است.

در این پیام ضمن دعوت از عموم احزاب و جریان‌های سیاسی به پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر رعایت اخلاق انتخاباتی و تقوای سیاسی، اعلام شده است تا احزاب به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنند.

فردا 47 شعبه در سطح شهر و روستاهای شهرستان مهریز از جمله سه شعبه مسجدجامع باغ‌بهار، زینبیه مزویرآباد و مسجد براستین در سطح شهر وظیفه اخذ رای مردم شهر دارالولایه مهریز را بر عهده دارند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول