اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بندرعباس:

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

خبرگزاری فارس: فرماندار بندرعباس گفت: مردم حوزه انتخابیه بندرعباس توجه داشته باشند که از ساعات آغاز به کار شعب اخذ رای، در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و شرکت خود در انتخابات را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند.

مردم شرکت در انتخابات را به ساعات پایانی موکول نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،‌ عباس امینی‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات 12 اسفندماه، اظهار داشت: هم اکنون به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت تجدید بیعت و میثاق دوباره با حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری فراهم شده است و ملت شریف ایران اسلامی به ویژه مردم خوب استان هرمزگان و حافظان خلیج فارس قطعا با حضور گسترده خود در انتخابات بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش خواهند گذاشت.

وی با اشاره به فراهم بودن تمام شرایط برای حضور گسترده مردم حوزه انتخابیه بندرعباس، قشم، بندرخمیر، حاجی آباد و ابوموسی در انتخابات مجلس شورای اسلامی، افزود: فعالیت شعب اخذ رای از ساعت هشت صبح روز جمعه و با حضور نمایندگان هیئت اجرایی، هیئت نظارت و همچنین نمایندگان نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.

فرماندار بندرعباس ادامه داد: مردم حوزه انتخابیه شهرستان بندرعباس توجه داشته باشند که از ساعات آغاز به کار شعب اخذ رای، در پای صندوق‌های رای حاضر شوند و شرکت خود در انتخابات را به ساعات پایانی اخذ رای موکول نکنند.

امینی‌زاده بیان داشت: مدارک مورد نیاز برای رای دادن شامل شناسنامه و کارت ملی است و همچنین اداره ثبت احوال شهرستان بندرعباس و سایر حوزه‌ها طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه به صورت تمام وقت آماده ارائه خدمات سجلی و کارت ملی به همشهریان گرامی هستند.

وی تاکید کرد: تثبیت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در جهان در گرو استمرار حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی است و قطعا مردم شریف ایران اسلامی در روز 12 اسفند ماه حماسه‌ای دیگر را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول