اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-317

سربیشه‌ آماده برگزاری انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرماندار سربیشه با بیان اینکه 47 شعبه اخذ رای در سربیشه از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه پیش‌بینی شده است، گفت: شهرستان سربیشه برای برگزاری انتخاباتی باشکوه آماده است.

سربیشه‌ آماده برگزاری انتخابات است

غلامرضا حسین‌پور دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به ضرورت حضور مردم در انتخابات اظهار داشت: این انتخابات و حضور حداکثری مردم توام با بصیرت و شعور اسلامی ضربه مهلک و نهایی را به دشمنان خواهد زد.

وی ادامه داد: ملت غیور و فهیم ما با حضور پرشور خویش در انتخابات بار دیگر ولایت‌مداری و ثابت قدمی در راه اسلام و انقلاب را به دشمنان نظام به ویژه استکبار جهانی نشان خواهند داد.

فرماندار سربیشه گفت: هر برگ رای ما و هر حضور با شعور ما در انتخابات به منزله تیری بر قلب دشمن است و ملت با حضور حداکثری خویش در انتخابات این بار هم دشمن را به زانو در می‌آورند.

حسین‌پور از انتخابات به‌عنوان تجلی‌گاه مشارکت و اتحاد مردم یاد کرد و گفت: انتخابات یعنی رقم زدن سرنوشت خودمان به دست خودمان و اینکه انتخابات وسیله‌ای برای دستیابی به عزم، وحدت، عزت و اقتدار ملی است.

وی با اشاره به اینکه مجلس شورای اسلامی از دو دیدگاه با اهمیت و مهم است، اظهار داشت: ابتدا اینکه مشارکت گسترده ملت در انتخابات که این مشارکت خود به عنوان پشتوانه نظام است و دوم اینکه مردم با انتخاب نماینده مجلس سرنوشت کشور را در چهار سال آینده رقم می‌زنند.

فرماندار سربیشه با بیان اینکه گروه‌های مختلف برای مشارکت حداکثری و دشمن‌شکن در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی بیانیه داده‌اند، اظهار داشت: 47 شعبه اخذ رای در سربیشه از حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه پیش‌بینی شده است.

حسین‌پور افزود: از این تعداد 19 شعبه در سربیشه و بخش مرکزی، 10 شعبه در بخش درح و 17 شعبه در بخش مود است.

وی تاکید کرد: حضور حداکثری در انتخابات و پای صندوق‌های رای سبب می‌شود تا ابتدا وحدت و انسجام خویش را به رخ دشمنان بکشیم و همچنین این مشارکت گسترده مایه وحشت و عقب‌نشینی دشمنان نظام اسلامی می‌شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول