اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار چهارمحال و بختیاری خبر داد

اجرای 11 رزمایش برای برگزاری بهتر انتخابات در چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: استاندار چهارمحال و بختیاری از برگزاری 11 رزمایش به‌منظور برگزاری هر چه بهتر انتخابات در این استان خبر داد.

اجرای 11 رزمایش برای برگزاری بهتر انتخابات در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‎اصغر عنابستانی بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات با توجه به حساسیت‌های امروز کشور از اهمیت و جایگاه بسزایی در کشور برخوردار است که این جایگاه حضور و مشارکت حداکثری مردم را می‌‎طلبد.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری آماده برگزاری انتخابات سالم و صحیح است، گفت: در حال حاضر تمامی امکانات برای برگزاری یک انتخابت سالم با حضور پرشور و مشارکت حداکثری مردم در این استان فراهم شده است.

عنابستانی از استقرار 657 شعبه اخذ رأی در این استان خبر داد و گفت: ارتقای سطح مشارکت حداکثری مردم در انتخابات رسال اصلی مسئولان استان است تا بتوانیم برگ زرین دیگری در کارنامه پرافتخار این استان ضبط شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: به طور قطع و یقین مردم این استان همچون سال‌های گذشته حضور حداکثری در این انتخابات خواهند داشت که این موضوع مایه مباهات است.

وی با بیان اینکه به شدت با تخلفات انتخاباتی برخورد خواهد شد، گفت: مدیریت استان اجازه نخواهد داد در روند برگزاری این حماسه عظیم خللی ایجاد شود، بر همین اساس با خاطیان به شدت برابر مقررات برخورد خواهد شد.

عنابستانی از برگزاری 11 رزمایش به‌منظور برگزاری هرچه بهتر انتخابات در این استان خبر داد و گفت: همه چیز در این استان برای برگزاری یک انتخابات سالم فراهم است.

وی در ادامه انتخابات را از مظاهر دین اسلام برشمرد و افزود: باید تلاش کرد تا فردی انتخاب شود که در پی پیاده کردن مظاهر اسلام در جامعه موفق عمل کند تا بدین ترتیب نظاممان را به‌عنوان یک نظام اسلامی نمونه، الگو و پیشرو به جهانیان معرفی کنیم.

عنابستانی تصریح کرد: فرد اصلح باید با داشتن اطلاعات بالا و کامل جریانات سیاسی جامعه خود و مواضع دشمن را به درستی بفهمد و بر اساس آن بتواند وضعیت آینده را به درستی پیش‌بینی و تشخیص دهد.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول