اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شاهین‌دژ:

قانون بر فضای انتخابات شاهین‌دژ حاکم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شاهین‌دژ گفت: قانون بر فضای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شاهین‌دژ حاکم است.

قانون بر فضای انتخابات شاهین‌دژ حاکم است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهروز بهروز ظهر امروز در جمع اعضای هیئت نظارت بر انتخابات اظهار داشت: یکی از مهمترین نکاتی که باید در برگزاری انتخابات مورد نظر قرار گیرد، رعایت قانون در تمامی مراحل برگزاری و اجرای انتخابات است.

وی با بیان اینکه رعایت قانون باید در تمامی ارکان انتخابات مورد نظر قرار گیرد افزود: نامزدهای انتخابات دور نهم مجلس شورای اسلامی نیز باید با رعایت قانون تبلیغات، زمینه حاکمیت روح قانون در فضای انتخاباتی شهرستان را فراهم کنند و با توجه به اتمام زمان قانونی تبلیغات از معرفی و تبلیغ خود بپرهیزند چرا که رعایت قانون از سوی آن‌ها نشان‌دهنده قانون‌مدار بودن آن‌هاست.

بهروز ادامه داد: کسانی که برای حضور در مجلس قانون‌گذاری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند باید خود به درستی قانون را رعایت نمایند تا از این طریق، الگوی مناسبی را برای مردم باشند.

این مسئول تصریح کرد: در حال حاضر تمام شرایط لازم برای برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان شاهین‌دژ فراهم شده و مردم این شهرستان در روز انتخابات با حضوری حداکثری برگ زرین دیگری در تاریخ افتخارات این سرزمین به ثبت می‌رسانند.

وی از استقرار 74 شعبه اخذ رای ثابت و سیار در حوزه انتخابیه شاهین‌دژ خبر داد و بیان کرد: تمام امکانات مورد نیاز به طور کامل در تمامی این شعب عرضه شده و امکانات ذخیره نیز در ستاد فراهم شده تا در صورت نیاز جایگزین شود.

فرماندار شاهین‌دژ خاطرنشان کرد: با برگزاری آخرین جلسه نمایندگان فرماندار در حوزه انتخابیه شهرستان  شاهین‌دژ علاوه بر کارت‌های شناسایی نمایندگان فرماندار، سی‌دی‌های آموزشی، آدرس و کروکی شعب اخذ رای نیز در اختیار افراد قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول