اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد چهارمحال و بختیاری:

حضور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: حضور گسترده مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان انقلاب و نظام را مأیوس می‌کند.

حضور مردم در انتخابات دشمنان انقلاب را مأیوس می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حسین گنجی بعدازظهر امروز در جمع تعدادی از هنرمندان این استان، اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به تلاش گسترده رسانه‌های غربی برای کمرنگ‌تر جلوه دادن حماسه حضور مردم از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تنویر افکار عمومی را نسبت به اهمیت این جایگاه مورد توجه قرار داد و گفت: ضرورت انتخابات، اهمیت برگزاری انتخابات، نقش و جایگاه حضور مردم در انتخابات، باید برای مردم اطلاع‌رسانی شود تا مردم با آگاهی و بصیرت در این انتخابات مشارکت کنند.

گنجی مشارکت حداکثری مردم را موجب گرم شدن تنور انتخابات دانست و گفت: در این بستر آحاد مختلف جامعه از هر صنف و طبقه که موضوع انتخابات را پیگیری می‌کنند باید اخلاق انتخاباتی را مورد توجه قرار دهند، بر همین اساس باید بیشتر تکیه بر توانمندی‎ها باشد و از بداخلاقی‌‎های سیاسی پرهیز کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: تجربه ثابت کرده است که حوزه رسانه و مطبوعات در گذشته بسیار آگاهانه و با تدبیر عمل کرده است و در سال‌ جاری نیز با تلاش بسیار قوانین را برای مردم اطلاع‌رسانی کنند تا سطح بصیرت در جامعه افزایش یابد.

وی  در ادامه با اشاره به تأثیر مشارکت حداکثری مردم در انتخابات بر سایر انقلاب‌های منطقه، گفت: امروز ملت‌های بسیاری چشم بر ملت ما دوخته‌اند و در این شرایط باید همه با صلابت در صحنه حاضر شویم و مردم باید انتخابات را یک حماسه و جهاد الهی بدانند و با این دید در عرصه ایفای نقش کنند.

گنجی خاطرنشان کرد: امید آنکه در این دوره از انتخابات شاهد حضور گسترده ملت مسلمان در گستره ایران اسلامی باشیم، حضوری شکوهمند که امید دشمنان را مبدل به یاس ساخته و برگ زرین دیگری در تاریخ نظام مقدس اسلامی به ثبت برسانند.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول