اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/190

هواداران نامزدها از برپایی کارناوال‏های شادی بپرهیزند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با بیان اینکه یک نماینده باید سنگ صبور مردم خود باشد، گفت: هواداران نماینده منتخب از برپایی کارناوال‏های شادی بپرهیزند.

هواداران نامزدها از برپایی کارناوال‏های شادی بپرهیزند

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: نماینده انتخابی مجلس در حوزه شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه باید ارتباط خود با نخبگان منطقه را حفظ کند.

وی ادامه داد: یک نماینده باید با تمام وجود حرف دل مردم را به جان پذیرا باشد و همه مردم او را سنگ صبور مشکلات خود بدانند.

علاءالدینی اضافه کرد: البته این مهم که امکانات با توجه به قوانین موجود به نقاط مختلف تخصیص می‏یابد، برای مردم آگاه و فهیم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه قابل درک است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند افزود: مردم این دو خطه به عنوان مردمانی صبور و قانع هرگز زیاده‏خواهی را سرلوحه کار خود قرار نداده‏اند.

وی با اشاره به روزهای مذهبی پیش‏رو خاطرنشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مقارن با روزهای ولادت امام حسن عسکری (ع) و گره خورده با این ایام‏الله متبرک است.

علاءالدینی تصریح کرد: از این رو مردم، مسئولان و کاندیداهای انتخاباتی مجلس نهم باید این تقارن مبارک را به فال نیک گرفته و همیشه قدردان خیرات و برکات آن بزرگان باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند اضافه کرد: نماینده منتخب مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی باید با تاسی از رهنمودهای امام حسن عسکری (ع) خود را به ولایت امام عصر (عج) و به تبع آن ولایت فقیه متصل سازد.

وی در ادامه متذکر شد: علاوه بر ایام ولادت امام یازدهم شیعیان، ایام سوگواری وفات کریمه اهل بیت، حضرت صدیقه معصومه (س) نیز در پیش است.

علاءالدینی افزود: از این رو، هواداران فرد منتخب مردم در ایام سوگواری آن بانوی بزرگوار و به جهت احترام به جایگاه والای معصومین (ع) باید از برپایی کارناوال‏های شادی به شدت پرهیز کنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول