اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور حداکثری در انتخابات

ملت ایران فرصت سوء‌استفاده به دشمنان نخواهند داد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شازند گفت: ملت با بصیرت ایران اسلامی فردا با حضور حداکثری در انتخابات فرصت سوء‌استفاده به دشمنان نخواهند داد.

ملت ایران فرصت سوء‌استفاده به دشمنان نخواهند داد

حشمت‌الله شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شهرستان شازند همچون سایر نقاط میهن اسلامی شاهد حماسه‌آفرینی مردمی خواهد بود که همواره در دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام آماده جانفشانی بوده و با حضور خود در صحنه‌های مختلف موجب عزت و افتخار ایران اسلامی می‌‌شوند.

وی از آمادگی صددرصد این شهرستان برای برگزاری انتخابات خبر داد و تصریح کرد: عوامل امنیتی، اجرایی، انتظامی، نظارت، بازرسی، نمایندگان فرماندار و بخشدار و سایر عوامل دخیل در برگزاری انتخابات تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری سالم انتخابات را اندیشیده و در حال آماده‌باش برای شروع انتخابات هستند.

معاون فرماندار شازند گفت: 85 هزار نفر از جمعیت 121 هزار نفری این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند که انتظار می‌رود فردا با شور و نشاط در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شوند.

شعبانی با بیان اینکه شعبات اخذ رای در چهار منطقه بخش مرکزی، قره‌کهریز، زالیان و سربند دایر خواهد شد، افزود: 115 شعبه ثابت و سیار در این شهرستان دایر می‌شود که از این تعداد 40 شعبه در بخش مرکزی، 18 شعبه در بخش قره‌کهریز، 33 شعبه در بخش زالیان و 14 شعبه در بخش آستانه خواهد بود.

وی ادامه داد: یک هزار و 700 نفر در این شهرستان برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بر عهده دارند.

معاون فرماندار شازند همچنین از همکاری عوامل انتظامی و بسیج در برگزاری هرچه بهتر این انتخابات خبر داد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول