اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دعوت سپاه روح‌الله از مردم استان مرکزی برای شرکت در انتخابات

مشارکت در انتخابات انتقام از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ایران است

خبرگزاری فارس: سپاه روح الله استان مرکزی در پیامی به مناسبت 12 اسفند اعلام کرد: حضور و مشارکت گسترده مردم مقاوم و انقلابی ایران اسلامی در انتخابات، بیمه کردن کشور و انتقام از قاتلان شهدای هسته‌ای ایران است.

مشارکت در انتخابات انتقام از قاتلان دانشمندان هسته‌ای ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک سپاه روح الله استان مرکزی با انتشار این فراخوان که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: با توجه به شرایط حساس کشور و دنیای اسلام و موج بیداری اسلامی در منطقه اهمیت و بازتاب این انتخابات بیش از سایر انتخابات است.

در این بیانیه آمده است: در روز 12 اسفند ماه به لطف خداوند متعال و عنایات ائمه اطهار با حضور گسترده مردم، اقتدار و ابهت ایران و ملت مسلمان و سربلندی این مرز و بوم دو چندان می‌شود و با روی کار آمدن مجلسی ولایی، مؤمن، مردمی، انقلابی، خدمتگزار، متخصص، مقاوم و عاشق اسلام و انقلاب، همه نقشه‌های شوم مستکبران و دشمنان این ملت عزیز، نقش بر آب می‌شود.

این بیانیه می‌افزاید: شکست‌های پی در پی آمریکا در اعمال فشارهای تبلیغاتی، اقدامات تروریستی، تحریم‌های اقتصادی و جنگ روانی علیه ایران اسلامی، به برکت حضور و ایمان راسخ ملت قهرمان و در صحنه ما، همگی با شکست و فضاحت جبهه استکبار مواجه شده و خواهد شد.

در ادامه این بیانیه سپاه روح‌الله استان مرکزی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عظیم‌الشأن و شهدای گلگون انقلاب اسلامی، ادامه این راه پرافتخار و استمرار حرکت‌های سازنده کشور در همه بخش‌ها را مرتبط با حضور پرشور و نظارت مردم بر عملکرد دستگاه‌های مختلف در جایگاه مجلس شورای اسلامی دانست.

در این بیانیه آمده است: مروری بر انتخابات مختلف مجلس شورای اسلامی به خوبی نشان می‌دهد هرگاه مجلس با پشتوانه گسترده مردمی و آرای بالا شکل گرفته است توان و کارآمدی مجلس و نمایندگان در ایفای نقش قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قانون بسیار قوی‌تر و بهتر بوده است.

سپاه روح الله استان مرکزی در ادامه این بیانیه تصریح می‌کند: ما معتقدیم مشارکت حداکثری و انتخابات گسترده، موجب تقویت کشور، انقلاب و خط امام(ره) می‌شود و این وظیفه همگانی اقشار مختلف مردم و مسئولان است.

سپاه روح‌الله استان مرکزی در پایان این بیانیه ادامه می‌دهد: بسیجیان، پاسداران و مردم مؤمن، آگاه و زمان‌شناس استان مرکزی در شرایط حساس منطقه و جهان، برای انجام این وظیفه شرعی، اخلاقی و حمایت از ولایت و دفاع از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی، همراه با سایر اقشار ملت قهرمان ایران اسلامی در انتخابات 12 اسفند ماه 90 حضور یافته‌ و بر حفظ استقلال و عزت ملت ایران تاکید می‌کنند.

انتهای پیام/و۳۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول