اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس:

مجلس تنگه احد است و نباید به دست نااهلان و منحرفان بیفتد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک و کمیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به مثابه تنگه احد است که اگر در حفظ آن تلاش نکنیم به دست دشمنان خواهد افتاد و ضربات سختی از آن خواهیم خورد.

مجلس تنگه احد است و نباید به دست نااهلان و منحرفان بیفتد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک عباس رجایی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای شوراهای شهر و روستای شهرستان اراک، کمیجان و خنداب با اشاره به اینکه آزادترین انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود اظهار داشت: در کشور ما مجلس مستقل‌ترین و مهم‌ترین نهاد محسوب می‌شود به طوری که می‌تواند رئیس جمهور را استیضاح کند و تنها قوه‌ای است که طبق قانون اساسی، کشور نمی‌تواند حتی یک روز بدون آن اداره شود.

وی تصریح کرد: مجلس تعیین‌کننده مسیر حرکت کشور و تولیدکننده نرم‌افزار آن است و سایر قوا نیز باید تابع قانون باشند که مجلس تصویب کرده و حق مقاومت در برابر آن را ندارند و بر این اساس رأی شما در تعیین نمایندگان این مجلس از ارزشمندی و اهمیت بالایی برخوردار است.

رئیس کمیسیون کشاورزی،آب و منابع طبیعی مجلس در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مجلس نهادی کاملاً مردمی و نماد مردم‌سالاری دینی است و در شرایط امروز انقلاب، مجلس به مثابه تنگه احد است که همه ما وظیفه حفظ این تنگه را داریم که اگر در حراست از آن کوتاهی و غفلت کنیم ضربه سختی خواهیم خورد و این نقطه استراتژیک به دست نااهلان و منحرفان خواهد افتاد.

* جریان فتنه و انحرافی ولایت را نشانه رفته‌اند

رجایی با اشاره به وجود دو جریان فتنه و انحرافی در کشور ابراز داشت: این دو جریان به دنبال فتح تنگه احد انقلاب هستند، یکی جریان فتنه که آشوب‌های بعد از انتخابات سال 88 را به وجود آوردند و دیگری جریان انحراف است که در برخی مراکز دولت جا خوش کرده که همچون دو لبه قیچی به دنبال ضربه زدن به انقلاب هستند و در وهله اول ولایت را نشانه رفته‌اند.

وی ادامه داد: اگر ما پیروان واقعی ولایت هستیم باید با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و فرستادن افرادی صالح، شجاع، متخصص و درد آشنای مردم به مجلس، آن دشمنان نظام اسلامی را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذاریم.

این مسئول به لزوم شکل‌گیری مجلسی مقتدر و شجاع اشاره کرد و گفت: اگر مجلس شجاع و مقتدر نباشد نمی‌تواند در برابر بی‌قانونی‌های دولت بایستد و از حق مردم دفاع کند و نمی‌تواند بر عملکرد قوا نظارت دقیقی داشته باشد.

* جریان فتنه و انحراف به شدت مخالف حضور بنده در مجلس شورای اسلامی است

وی با اشاره به تخریب‌های صورت گرفته علیه وی و هزینه‌های هنگفتی که برخی کاندیداها برای تبلیغات خود صرف می‌کنند اذعان داشت: جریان فتنه و انحراف به شدت مخالف حضور بنده در مجلس شورای اسلامی است، چرا که در مجلس به شدت در برابر قانون‌شکنی آنان خواهم ایستاد و آنان برای رسیدن به این هدف پول‌های زیادی را هزینه کرده و خواهند کرد.

انتهای پیام/ن۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول