اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات دلیجان:

مشارکت حداکثری ناامید کننده دشمنان در کمین نشسته است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دلیجان گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کننده توطئه‌های خارجی و تهدید‌های خصمانه دشمنان و ناامید کننده دشمنان در کمین نشسته نظام اسلامی است.

مشارکت حداکثری ناامید کننده دشمنان در کمین نشسته است

سیدعبدالحسین میرجعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: فردا روز خلق حماسه‌ای بزرگ در تاریخ انقلاب اسلامی توسط مردمی است که همواره گوش به فرمان رهبرشان هستند.

وی تصریح کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی به خاطر شرایط ویژه در جهان اسلام و رخداد بیداری اسلامی از یک سو و صف‌بندی جبهه استکبار و تهدید‌های گوناگون علیه نظام اسلامی از سوی دیگر از اهمیت خاصی برخوردار است که باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات شهرستان دلیجان با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در این انتخابات گفت: مشارکت حداکثری مردم در این دوره از انتخابات در بعد داخلی نشانگر وحدت و انسجام مردم همچنین تثبیت کننده نظام اسلامی و در بعد خارجی موجب یاس و ناامیدی و عصبانیت دشمنان خواهد شد.

میرجعفری افزود: مشارکت در انتخابات برای هر فرد مسلمان یک تکلیف و رسالت دینی و موجب ایفای نقش هر فرد در سرنوشت خود و جامعه است و هر فرد ایرانی باید از حق خود در تعیین سرنوشت کشورش نهایت استفاده را به عمل آورد.

وی گفت: انتخابات مجلس نهم یک انتخابات سرنوشت ساز و مهم است و به هر میزان که مشارکت مردم بالاتر باشد در پشتوانه‌سازی برای انقلاب تاثیرگذار تر خواهد بود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول