اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

12 اسفند ماه در استان مرکزی

مردم یکپارچه در پای صندوق‌‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند

خبرگزاری فارس: مردم استان مرکزی برای ادای وظیفه شرعی و تعیین سرنوشت خود و میهن اسلامی یکپارچه در انتخابات 12 اسفند ماه در پای صندوق‌‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند.

مردم یکپارچه در پای صندوق‌‌های اخذ رأی حاضر می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حالی 12 اسفند ماه برگزار می‌شود که مردم استان مرکزی همچون سایر ملت بیدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان عزم خود را برای شرکت در این انتخابات جزم کرده‌اند.

یکی از شهروندان اراکی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک با تاکید بر لزوم مشارکت همه شهروندان در انتخابات فردا اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه شرعی است و من به عنوان یک شهروند ایرانی در این انتخابات شرکت خواهم کرد.

حسین میرزاخانی افزود: امروز کشور در شرایط بسیار حساسی قرار دارد و همه مردم باید با درک این شرایط حساس در انتخابات حضوری جدی داشته باشند.

وی تصریح کرد: اگر خود مردم ایران برای سرنوشت کشورشان تصمیم نگیرند، بدون شک دشمنان از چنین فرصت‌‌هایی استفاده کرده و برای کشور تصمیم‌گیری خواهند کرد.

مینا دلبندی دیگر شهروند اراکی نیز خاطر نشان ساخت: من به همراه دختر و همسرم در این انتخابات شرکت می‌کنیم تا به دشمنان ثابت کنیم دوستدار این انقلاب بوده و لحظه‌ای از وفاداری خود به انقلاب دست نخواهیم کشید.

وی ادامه داد: مجلس مهم‌ترین رکن انقلاب اسلامی است و این ما مردم هستیم که باید با انتخاب اصلح بهترین نمایندگان را راهی مجلس کنیم.

یکی از رأی‌ اولی‌های اراکی با ابراز خوشحالی از اینکه امسال برای نخستین بار می‌تواند در انتخابات مجلس شرکت کند گفت: برای روز انتخابات لحظه‌شماری می‌کنم و از اینکه من هم به عنوان یک شهروند می‌توانم در سرنوشت کشورم سهیم باشم، در پوست خود نمی‌گنجم.

رضا داوری افزود: من به عنوان یک جوان از همه مردم می‌خواهم در این انتخابات سرنوشت‌ساز مشارکت داشته و ولایت‌مداری خود را به جهانیان ثابت کنند.

یکی از کارمندان آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: مردم ایران هم وظیفه دارند در انتخابات شرکت کنند و هم وظیفه دارند اصلح‌ترین فرد را راهی مجلس کنند.

مژگان مصلحی ابراز داشت:  مردم باید در انتخاب نماینده اصلح به توانایی‌، شایستگی‌ها و ایمان و اعتقاد نامزدها دقت داشته و به شعار و پول رأی ندهند.

وی تاکید کرد: بدون شک در انتخابات فردا همه مردم حاضر خواهند شد، همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شده و به دشمنان ثابت کردند که همچنان پایبند و وفادار به انقلاب بوده و خواهند بود.

907 هزار و 987 نفر از جمعیت استان مرکزی واجد شرایط رأی دادن هستند که این تعداد 66 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

از مجموع 907 هزار و 987 نفر واجد شرایط رأی دادن حدود 82 هزار نفر رأی اولی ‌هستند.

در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 864 صندوق اخذ رأی دایر می‌شود که از این تعداد 438 صندوق شهری و 426 صندوق روستایی است.

انتهای پیام/و۱۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول