اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور صورت می‌گیرد

اعزام بازرس ویژه برای حوزه‌های انتخابیه اصلی استان مرکزی

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی از اعزام بازرس ویژه برای هر یک از شش حوزه انتخابیه اصلی استان مرکزی از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور خبر داد.

اعزام بازرس ویژه برای حوزه‌های انتخابیه اصلی استان مرکزی

مسعود اسفندیار امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: شش حوزه انتخابیه در استان مرکزی وجود دارد که این حوزه‌ها شامل اراک، کمیجان و خنداب ـ ساوه و زرندیه ـ خمین ـ دلیجان و محلات ـ‌ شازند ـ تفرش و آشتیان وجود دارد که هفت نماینده را راهی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌کنند.

وی با اشاره به همکاری و مشارکت یک‌هزار و 100 نفر بازرس در استان بیان داشت: به ازای هر شعبه اخذ رأی یک بازرس و به ازای هر 20 صندوق اخذ رأی یک سربازرس، کار بازرسی را انجام می‌دهند.

دبیر هیئت بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 864 شعبه اخذ رأی در استان مرکزی دایر می‌شود گفت: در استان مرکزی 907 هزار و 987 نفر از مردم این استان از شرایط لازم برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برخوردارند که این تعداد 66 درصد جمعیت استان را شامل می‌شود.

اسفندیار با دعوت از مردم برای حضور گسترده در انتخابات بیان داشت: با توجه به شرایط داخلی، افزایش فشارهای دشمنان و موج فزاینده بیداری اسلامی در کشورهای منطقه همچنین تاثیرپذیری عمیق بیداری اسلامی از الگوی انقلاب اسلامی ملت قهرمان ایران شرکت مردم در انتخابات را از هر زمان دیگری ضروری‌تر می‌کند.

انتهای پیام/ش30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول