اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-374

حماسه حضور غیر‌قابل وصف بود / مشارکت بالا در نهبندان

خبرگزاری فارس: نماینده فرماندار نهبندان در شعبه شماره 10 گفت: هر صندوق اخذ رأی به منزله یک پایگاه برای نا امید کردن و نابودی دشمن است.

حماسه حضور غیر‌قابل وصف بود / مشارکت بالا در نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، سید حسین هاشمی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات به معنای زدن تیر خلاصی به دشمن خسته‌حال است.

وی با بیان اینکه برنده اصلی عرصه انتخابات خود ملت بزرگ ایران هستند، تصریح کرد: با مشارکت بالا و حضور پر شور خود در انتخابات به طور یقین بار دیگر خون تازه‌ای را در رگ‌های نظام جاری می‌کینم و تمامی مکرهای دشمنان را به خودشان برمی‌گردانیم.

نماینده فرماندار نهبندان در شعبه شماره 10 یادآور شد: امروز دشمنان نظام ما کجا هستند تا این شور و حماسه بی‌نظیر ملت و به تبع آن حضور حداکثری مردم نهبندان را در انتخابات ببینند مردمی که برای حراست و دفاع از ارزش‌های نظام به میدان آمده و با آرای خویش این نظام و انقلاب را تأیید و سبب تثبیت و بقای آن می‌شوند.

هاشمی افزود: مردم با مشارکت گسترده و حضور پرشور خویش در صحنه حاضر شوند و از حق تعیین سرنوشت خودشان استفاده و تجدید میثاقی با آرمان‌های امام(ره) و شهیدان گرانقدر داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه هر صندوق رأی به منزله یک پایگاه برای نا امید کردن و نابودی دشمن محسوب می‌شود، گفت: امروز این پایگاه‌ها توأم با حضور پر شور و بصیرت‌بار مردم وحشت را بر دل دشمنان نظام انداخته است.

نماینده فرماندار نهبندان در شعبه شماره 10 اظهار داشت: حضور مردم این شهرستان در پای صندوق‌های رأی و تشکیل صف‌های طولانی رای‌گیری وصف‌ناشدنی و ستودنی است.

هاشمی تصریح کرد: از تمامی مردم شهرستان می‌خواهیم تا زمان رای دادن را به وقت پایانی رای‌گیری موکول نکنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول