اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

تاکید فعال اصلاح‌طلب بر مشارکت مردم در انتخابات / حضور مردم پشتوانه نظام است

خبرگزاری فارس: یکی از کاندیداهای اصلاح‌طلب و مستعفی در شهرستان نهبندان که به خاطر اتحاد سایر نامزدها در نهبندان استعفا داده است، گفت: انتخابات مظهر دخالت مردم در تعیین سرنوشت خودشان است.

تاکید فعال اصلاح‌طلب بر مشارکت مردم در انتخابات / حضور مردم پشتوانه نظام است

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، منصور تاجری پیش از ظهر امروز در جلسه پرسش و پاسخ مراد هاشمزهی یکی از کاندیداهای این دوره مجلس در محل حسینیه سیدالشهدا (ع) نهبندان اظهار داشت: یکی از انتخابات مهم ملت ایران انتخابات مجلس است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس از دو منظر بسیار مهم و با اهمیت است، تصریح کرد: ابتدا حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی که این حضور خود به‌ عنوان پشتوانه نظام است و دوم اینکه مردم با انتخاب نماینده مجلس سرنوشت کشور را در چهار سال آینده رقم می‌زنند.

تاجری با اشاره به اینکه انتخابات مظهر دخالت مردم در تعیین سرنوشت خودشان محسوب می‌شود، افزود: مجلس مهم است چرا که مرکز قانونگذاری است و مردم باید روی این قضیه بسیار حساس بوده و حساسیت به خرج دهند.

این فعال اصلاح‌طلب مجلس را ناظر بر دولت دانست و ادامه داد: این مهم بدان معناست که اگر دولت اقدامات غیر قانونی داشته باشد تنها مرکزی که می‌تواند در این امور دخالت کند، مجلس است پس شما ملت باید قدر و ارزش رأی خود را بدانید.

این کاندیدای مستعفی در شهرستان نهبندان از مجلس به ‌عنوان خانه ملت و تجلی‌گاه عزت ملی یاد کرد و گفت: مجلس محلی برای تأمین منافع عمومی کشور است و این مرکز به عنوان اساسی‌ترین و موثرترین مرکز و نهاد کشور به شمار می‌رود.

تاجری اضافه کرد: علاوه بر اهمیت ذاتی مجلس در این برهه از زمان و در این مقطع زمانی و شرایط حساس جمهوری اسلامی این انتخابات از دو نظر بسیار مهم است که نخست با توجه به بیداری اسلامی منطقه و جنبش‌های ضد سرمایه‌داری، حضور پرشور مردم در این انتخابات بسیار با اهمیت است.

وی ادامه داد: دومین مورد نیز به اوج رسیدن دشمنی استکبار جهانی به ویژه در باب تحریم‌های نفت، بنزین، بانک مرکزی و مباحث نظامی و دفاعی علیه ایران اسلامی یکی از عوامل دیگری است که حضور حداکثری مردم در را در پای صندوق‌های رأی موکد و لازم می‌کند.

این کاندیدای مستعفی در شهرستان نهبندان با بیان اینکه نهبندان تاکنون نتوانسته از مزایای قانونی و به حق خود استفاده کند و بهره‌مند شود، اظهار داشت: در راستای همین امر مقام معظم رهبری در سفرشان به نهبندان می‌فرمایند من به نهبندان آمدم تا نظر تمامی مسئولان را به این منطقه و مناطقی از این قبیل به طور کامل جلب کنم.

تاجری با اشاره به اینکه تنها راه بهره‌مندی نهبندان از مزایای قانونی و به حق خود شرکت گسترده در انتخابات، اتحاد و وحدت است، تصریح کرد: باید از تهدیدها و افتراها بپرهیزیم و اختلافات قومی و قبیله‌ای را کنار بگذاریم و فقط برای رشد و پیشرفت نهبندان تلاش و تمرکز کنیم.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول