اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

بارش باران در نهبندان روند تند تبلیغات کاندیداها را کند کرد

خبرگزاری فارس: نزول رحمت الهی از صبح امروز در نهبندان سبب شد تا روند تند و گسترده تبلیغات نامزدهای انتخاباتی این شهرستان کند دنبال شود.

بارش باران در نهبندان روند تند تبلیغات کاندیداها را کند کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، انتخابات به تعبیر مقام معظم‌ رهبری یک سنگر، آبروی ملی و کانون رشد ملی است.

طبق گفت‌و‌گوها، نشست‌ها و گزارشات تهیه شده خبرنگار فارس در این شهرستان به این مهم رسیدیم که نهبندانی‌ها از هم‌اکنون مصمم‌تر از گذشته برای حضور در انتخابات و خلق حماسه‌ ملی دیگری لحظه شماری می‌کنند.

وضعیت تبلیغات کاندیداهای حوزه انتخابیه نهبندان و سربیشه در این شهرستان همانند گذشته گسترده و با سرعت انجام می‌شد تا اینکه امروز با عنایت پروردگار و نزول رحمت الهی اوضاع تبلیغات نامزدها از آن روند تند و گسترده به روند کندی تغییر یافت.

بارش باران که از نخستین ساعات بامداد امروز  در نهبندان آغاز شده حال و هوای تبلیغاتی کاندیداها را نمناک و آن تب و تاب همیشگی آنها را فرو کش کرده است.

همچنین بر اساس مشاهدات خبرنگار فارس از سطح ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدها، جمعیت حامیان و طرفداران کاندیداها مثل همیشه پر شور و زیاد نیست و در هر ستاد تبلیغاتی تعداد انگشت شماری فقط برای اینکه درب ستادها بسته نماند، حاضر بودند.

شنیده شده که بسیاری از برنامه‌ها و سخنرانی‌های کاندیداهای نهبندان که قصد داشتند در جمع مردم در شهر و روستاها حاضر شوند به دلیل بارندگی باران لغو و کنسل شده است.

شنیده‌ها حاکی از آن است که با توجه به این شرایط و هوای بارانی برخی دیگر از نامزدها نهایت بهره را برده و به جلسات خصوصی و خانگی روی آوردند و به طور ناگزیر به این جلسات بسنده کردند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول