اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/

حمایت کاندید ردصلاحیت شده از کاندیدایی دیگر / آغاز موج تخریب کاندیدای نهبندان

خبرگزاری فارس: گفت‌وشنودهای تبلیغات انتخاباتی روز به روز جذاب‌تر می‌شود و در این بین حمایت کاندیدای رد صلاحیت شده از کاندیدایی دیگر مهم‌ترین حاشیه‌نگاری خبرنگار فارس در نهبندان است.

حمایت کاندید ردصلاحیت شده از کاندیدایی دیگر / آغاز موج تخریب کاندیدای نهبندان

به گزارش خبرگزاری فارس از نهبندان، ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در این شهرستان همچنان همانند چند روز گذشته به پخش پوسترها و عکس‌های تبلیغاتی نامزدها مشغول هستند و هر روز عکس‌ها و پوسترهای جدیدی را با مناظر خاصی در اختیار مردم قرار می‌دهند که در این زمینه اسراف‌های فراوانی مشاهده شده و بیشتر این کاغذها و پوسترها فرش خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌شوند.

همچنین شنیده و مشاهده شده است که برخی از افراد تاثیرگذار و شاخص ستادهای تبلیغاتی نامزدها و افراد برجسته و مورد اعتماد بعضی از کاندیداهای شهرستان برای تبلیغ بیشتر و جلب نظر مردم به سمت نامزد مدنظر به روستاها رفته و در جمع مردم قرار می‌گیرند و وعده‌هایی را به مردم روستا می‌دهند.

* بازار و تنور شایعه و تخریب یک کاندیدا بر علیه کاندیدای دیگر در شهرستان کم‌کم دارد داغ‌تر و شعله‌ور می‌شود که این موارد سبب نارضایتی عمومی، حامیان و طرفداران نامزدها شده است.

* شنیده شده که طرفداران یکی از نامزدهایی انتخاباتی نهبندان که رد صلاحیت شده در کنار رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بیرجند قرار گرفتند که این مهم امروز در جلسه پرسش و پاسخ این نامزد نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان در حسینیه سیدالشهدا (ع) نهبندان نمود و تجلی یافت.

* همچنین زمزمه‌هایی در سطح شهر پیچیده که یکی از کاندیداهایی که در دوره‌های گذشته مجلس شورای اسلامی انصراف و استعفا داده است این دوره هم می‌خواهد به نفع رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی بیرجند از رقابت کناره‌گیری کند.

* شنیده شده که یکی از نامزدهای در ستاد خویش آهنگ و موزیکی که قبلا میرحسین موسوی به آن بسیار علاقمند بوده را در محل ستاد خویش پخش کرده و می‌کند.

* برخی از کاندیداهای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نهبندان هم‌اکنون ستادهای تبلیغات انتخاباتی خواهران را راه‌اندازی کردند.

نکته جالب در باب راه‌اندازی ستادهای تبلیغات انتخاباتی نامزدهای شهرستان این است که همگی ستادها با فاصله چند متری و چند صد متری از هم و آن هم در یک راسته خیابان واقع در خیابان شهدای نهبندان ایجاد شدند.

* همچینی شنیده شده که تبلیغات نامزدها همچنان در سطح روستاها و شهرهای شهرستان‌های نهبندان و سربیشه ادامه دارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول