اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

آبادان کاندیدای انصرافی نداشت/ مردم فردا در خانه نمانند

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان از عدم وجود کاندیدای انصرافی در حوزه انتخابی آبادان خبر داد و گفت: مردم فردا با مشارکت پررنگ خود حماسه تاریخی را رقم بزنند.

آبادان کاندیدای انصرافی نداشت/ مردم فردا در خانه نمانند

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: تاکنون در حوزه انتخابی شهرستان آبادان هیچ‌یک از کاندیداها اعلام انصراف نداده و تعداد نامزدهای انتخاباتی در این حوزه همچنان 14 نفر است.

وی با اشاره به حوزه‌های اخذ رأی در آبادان افزود: تعداد 142 حوزه اخذ رأی در حوزه‌های شهری و روستایی شهرستان آبادان آماده فعالیت در روز جمعه هستند.

فرماندار آبادان در خصوص مدارک مورد نیاز شهروندان برای حضور در شعبه اخذ رأی گفت: شهروندان باید دقت داشته باشند که حتما شناسنامه و کارت ملی خود را به همراه داشته باشند در غیر این صورت قادر به رأی دادن نخواهند بود.

ایلخاص‌زاده تصریح کرد: کسانی که کارت ملی ندارند می‌توانند امروز یا فردا جمعه به اداره ثبت احوال شهرستان مراجعه کرده و شماره ملی خود را دریافت کنند.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل خدمت‌رسانی به شهروندان و پرهیز از هرگونه تأخیر در کار اخذ رأی، اداره ثبت احوال آبادان در روز جمعه نیز دایر خواهد بود.

فرماندار ویژه شهرستان آبادان در پایان با بیان اینکه مردم شهید پرور آبادان مانند دوره‌های گذشته در انتخابات حضور فعال خواهند داشت گفت: همه ما در روز جمعه شاهد خلق حماسه‌ای دیگر توسط شهروندان آبادانی خواهیم بود.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول