اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-379

قاسم‌زاده نداف: 20 درصد تعرفه بیشتر از دوره قبل در بیرجند پیش‌بینی شد‌

خبرگزاری فارس: فرماندار بیرجند با اشاره به حضور پرشور مردم بیرجند در پای صندوق‌های رأی‌گیری گفت: امروز 20 درصد تعرفه بیشتر از انتخابات قبلی یعنی ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شد.

قاسم‌زاده نداف: 20 درصد تعرفه بیشتر از دوره قبل در بیرجند پیش‌بینی شد‌

محمد علی قاسم‌زاده‌نداف دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با رد هرگونه تخلف انتخاباتی در بیرجند و درمیان اظهار داشت: شایعاتی مطرح بود که بررسی شد و مشخص شد انتخابات با روند سالم برگزار شده و در حال برگزاری است. وی افزود: با توجه به تمدید زمان اخذ رأی تا ساعت 20 اگر شهروندان تخلفی مشاهده کردند می‌توانند به تیم‌های اجرایی و نظارتی گزارش کنند.

فرماندار بیرجند با اشاره به حضور پرشور مردم بیرجند در پای صندوق‌های رأی‌گیری گفت: امروز 20 درصد تعرفه بیشتر از انتخابات قبلی یعنی ریاست‌جمهوری پیش‌بینی شد.

قاسم‌زاده نداف تصریح کرد: البته ظهر امروز به تمام شعب اخذ رأی اعلام کردیم که اگر 60 درصد تعرفه‌ها را استفاده کرده‌اند برای دریافت تعرفه‌های جدید اقدام کنند تا در ساعات پایانی با کمبود تعرفه مواجه نشویم.

وی افزود: روند انتخابات با ارسال به موقع تعرفه‌ها در جریان بوده و حضور پرشور مردم حکایت از مشارکت بالا در نهمین دوره انتخابات مجلس دارد.

فرماندار بیرجند افزود: با توجه به اهمیت و جایگاه نظام جمهوری اسلامی در معادلات سیاسی جهان امروز به ویژه با توجه به ادعاهای آمریکا در راستای ایجاد جهان تک قطبی و نظم نوین جهانی حضور حداکثری امروز به طور یقین دولت آمریکا را در این راه ناکام می‌کند.

قاسم‌زاده نداف نقش ایران اسلامی در جلوگیری از تحقق این آرمان سلطه‌جویانه و ایستادگی در مقابل زیاده‌طلبی‌های دنیای غرب را یادآور شد و افزود: دشمنان تمامی توان و همت خود را در راستای مقابله و حتی براندازی این نظام به کار می‌گیرند و اولویت اصلی آنها در این مورد ایجاد اجماع بین‌المللی و بستر مساعد برای آماده‌سازی افکار عمومی است.

وی اضافه کرد: بهترین راه مقابله با این توطئه‌ها نشان دادن پشتوانه مردمی و مشروعیت و مردم‌سالاری دینی است که اصطلاحا به آن دموکراسی اطلاق می‌شود و مردم ما امروز آن را به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول