اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/183

انتخابات نهم عرصه جهادی دیگر است

خبرگزاری فارس: بخشدار رودهن، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را عرصه جهادی دیگر با فرمان مقام عظمای ولایت خواند.

انتخابات نهم عرصه جهادی دیگر است

رضا طاهرخانی امروز در گفت‏وگو با خبرنگا فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب، تلاش بسیاری برای براندازی نظام و تخریب انتخابات مجلس شورای اسلامی داشته‏اند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی با درایت و هوشیاری تمام، همه دسیسه‏ها و توطئه‏های داخی و خارجی آنها را نقش بر آب کردند.

طاهرخانی اضافه کرد: این دوره انتخابات مجلس از حساسیت و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است؛ زیرا این دوره نخستین انتخابات پس از فتنه سال 88 است.

بخشدار رودهن افزود: همه دشمنان نظام این انتخابات را زیر ذره‏بین گرفته‏اند تا به هر نحو ممکن از حضور حداکثری مردم در پای صندوق‏های رای جلوگیری کنند.

وی ادامه داد: به نظر می‏رسد دشمنان گاه فراموش می‏کنند که مردم ولایی ایران‏زمین با ارادتی ویژه تحت فرمان مقام عظمای ولایت هستند و با یک اشاره ایشان جهادی دیگر در عرصه انتخابات را رقم خواهند زد.

طاهرخانی همچون روزها و ماه‏های گذشته باردیگر بر لزوم رعایت اصل بی‏طرفی در شعب اخذ رای انتخابات افزود: اعضای شعب مختلف اخذ رای در بخش رودهن باید اصل بی‏طرفی را سرلوحه کار خود قرار دهند.

بخشدار رودهن افزود: ستاد انتخابات تا پایان برگزاری این رویداد عبادی و سیاسی در کنار شما خواهد بود و امیدواریم با یاری یکدیگر انتخاباتی باشکوه و بی‏شائبه را برگزار کنیم.

وی از آمادگی بخش رودهن برای برگزاری انتخاباتی شایسته در سطح این بخش خبر داد و گفت: شعبات تجهیز شده، آموزش‏های لازم به کاربران و دیگر اعضای شعب ارائه شده و تنها منتظر حضور حداکثری مردم غیور بخش رودهن در پای صندوق‏های رای هستیم.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول