اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/175

انتخابات رایانه‏ای با آمادگی کامل برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم تأکید کرد: انتخابات رایانه‏ای مجلس نهم با آمادگی کامل در سمنان و مهدیشهر برگزار می‏شود.

انتخابات رایانه‏ای با آمادگی کامل برگزار می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان ظهر امروز در حاشیه بازدید از مانور سراسری دست‏اندرکاران انتخاباتی سمنان و مهدیشهر در بخش استعلام اطلاعات کد ملی و تاریخ تولد اظهار کرد: امسال برای نخستین بار بخشی از فرآیند برگزاری انتخابات به صورت رایانه‏ای انجام می‏گیرد.

وی در این نشست که با حضور نمایندگان فرماندار در شعب اخذ رأی، کاربران آموزش‏ دیده رایانه در شعب رأی‏گیری و شمار دیگری از فعالان انتخاباتی برگزار شد، شعبه‏های ثبت نام و اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر را مهیای برگزاری مطلوب انتخابات دانست.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم در ادامه از حضور در محل برگزاری مانور که در شعب اخذ رأی در سطح شهر سمنان برگزار شد، ابراز خرسندی کرد.

همتیان گفت: امروز از نزدیک با عملکرد کاربران رایانه در راستای برگزاری انتخاباتی مطلوب و به یاد ماندنی آشنا شدیم و همه فرآیندها به خوبی پیش‏بینی شده است.

وی اضافه کرد: در نهایت و پس از جمع‏بندی نهایی، به بررسی مشکلات موجود در این زمینه خواهیم پرداخت.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم یادآور شد: پس از برگزاری مانور سعی می‏شود تا با تشکیل جلسه ستاد انتخابات شهرستان، نواقص موجود رفع شود.

همتیان تأکید کرد: با برنامه‏ریزی‏های انجام شده و تمهیداتی که از مدت‏ها پیش اندیشیده شده است، در روز جمعه، 12 اسفند با آمادگی کامل انتخابات رایانه‏ای را برگزار می‏کنیم.

وی از دریافت نرم‏افزارهای مورد نیاز برای برگزاری انتخابات رایانه‏ای در این حوزه انتخابیه از وزارت کشور خبر داد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس ادامه داد: تاکنون چندین مرحله آموزش برای کاربران و مانورهای مختلفی در این زمینه برگزار و مشکلات موجود برطرف شده است و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

همتیان با تأکید بر اینکه از مدت‏ها پیش با همت همه دست‏اندرکاران انتخاباتی بسترهای لازم برای حضور پرشور و شعور مردم در پای صندوق‏های اخذ رأی فراهم شده است، خاطرنشان کرد: انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر بدون شک دشمن‏شکن خواهد بود.

به گزارش فارس، انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، روز جمعه، دوازدهم اسفندماه در کشور برگزار می‏شود.

انتهای پیام/و10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول