اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

همدان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: همدان از هر نظر آماده برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است.

همدان آماده برگزاری انتخاباتی سالم و شکوهمند است

حسن قهرمانی‌مطلق امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، آن را زمینه‌ساز اعتلا و ارتقای روزافزون جایگاه ایران اسلامی خواند و افزود: بصیرت در انتخابات زمینه‌ساز راهیابی افرادی شایسته به مهمترین مرجع قانونگذاری کشور می‌شود که به طور قطع مردم با این شیوه نسبت به گزینش افراد مورد نظر خود اقدام خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تمام شرایط برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند مهیا شده است، گفت: در همین راستا هماهنگی‌ها و تعاملات لازم انجام پذیرفته است.

فرماندار شهرستان همدان تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته 277 شعبه اخذ رأی در سطح شهرستان همدان فعال خواهد بود که از این تعداد 183 شعبه در سطح شهر همدان، 64 شعبه در بخش مرکزی و 30 شعبه نیز در بخش شراء در نظر گرفته شده است.

وی در ادامه سخنانش اضافه کرد: بیش از 6 هزار نفر برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات نهم در سطح شهرستان فعالیت می‌کنند.

قهرمانی‌مطلق تعداد واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات نهم را 467 هزار و 159 نفر خواند و ابراز داشت: تعداد رأی اولی‌های شهرستان نیز تعداد 32 هزار و 888 نفر است که امیدواریم در نخستین جشن تکلیف سیاسی خود حضوری شایسته و پررنگ داشته باشند.

وی با بیان اینکه تعداد 28 کاندیدا برای کسب دو کرسی نمایندگی همدان و فامنین در مجلس به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت، تأکید کرد: با انصراف یکی از داوطلبان در حوزه انتخابیه همدان و فامنین، تعداد این نامزدها از 29 نفر به 28 نفر رسیده است.

فرماندار شهرستان همدان خاطرنشان کرد: از این تعداد 24 نفر آقا و چهار نفر نیز خانم هستند که به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

وی در پایان سخنانش با تقدیر و تشکر از تلاش جامعه‌ رسانه‌ای، آن را عاملی راهبردی و مهم در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی عنوان کرد.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول