اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بوکان:

شرکت در انتخابات پیروی از خط رهبری است

خبرگزاری فارس: فرماندار بوکان گفت: مردم ولایتمدار ایران با پیروی از خط رهبری در انتخابات دوازدهم اسفند ماه شرکت می‌کنند.‌

شرکت در انتخابات پیروی از خط رهبری است

حسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: فضای انتخاباتی در مناطق شهری و روستایی شهرستان بوکان مانند سرتاسر ایران پرشور است.

وی افزود: مردم در محل‌ها و ستادهای انتخاباتی کاندیداها حضور پیدا می‌کنند و به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

این مسئول با بیان اینکه مردم  ولایتمدار بوکان همواره پیرو خط رهبری هستند، ادامه داد: مردم شهرستان بوکان در روز دوازدهم اسفند ماه با حضور پرشور، بانشاط و دشمن‌شکن خود در پای صندوق‌های رای حضور پیدا می‌کنند.

فرماندار بوکان تصریح کرد: قریب به دو هزار نفر  عوامل اجرایی اعم از بازرس، سربازرس، عوامل نظارتی و نیروهای انتظامی در روز دوازدهم اسفند ماه مسئولیت برگزاری انتخابات سالم و باشکوه را بر عهده می‌گیرند.

عباسی با دعوت از اقشار و گروه‌های مختلف مردم برای شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس گفت: مردم شهرستان بوکان در روز جمعه دوازدهم اسفند ماه نیز همانند راهپیمایی 22 بهمن با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رای شرکت می‌کنند.

وی تاکید کرد: مردم باید با بصیرت کامل در انتخابات شرکت کنند و با انتخاب فرد شایسته و اصلح برای مجلس نهم در تعیین سرنوشت کشور خود سهیم باشند.

وی گفت: در شهرستان بوکان جمعا 186 شعبه اخذ رای در نظر گرفته شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: 86 شعبه شهری ثابت در بوکان و یک شعبه شهری ثابت نیز در سیمینه و 2 شعبه سیار شهری هم در نظر  گرفته است.

فرماندار بوکان تصریح کرد: در روستاهای شهرستان بوکان شش شعبه ثابت و 91 شعبه سیار روستایی به صورت تقسیم‌بندی زمانی پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول