اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

چرامی‌ها پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: آن‌چه شواهد و قرائن نشان می‌دهد حاکی از حضور پرشور و پرصلابت چرامی‌ها در انتخابات است.

چرامی‌ها پرشور در انتخابات شرکت می‌کنند

شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام با بیان اینکه مشارکت در انتخابات نشانه همدلی با نظام است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات بیعت با آر‌مان‌های انقلاب و رهبری است.

فرماندار شهرستان چرام عنوان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بیانگر قدرت و اقتدار مردمی است و نبود نظام انتخاباتی زمینه‌ای برای اعمال نفوذ مستکبران و اجانب است.

امامی بیان داشت: بیداری اسلامی با انتخابات حداکثری فراگیر می‌شود و ‌اکنون موج عظیم بیداری اسلامی سراسر جهان را فرا گرفته است و مسلمانان رنج کشیده لیبی و بحرین و تونس ندای آزادی‌خواهی و رهایی از یوغ استکبار را سر داده‌اند و چشم امید آن‌ها به ام‌القرای اسلام یعنی ایران اسلامی است.

امامی با اشاره به اینکه انتخابات به معنی اهمیت دادن به شعور سیاسی مردم است، تاکید کرد: وظیفه همه مردم است تا با احساس مسئولیت همگانی و غافل نشدن از اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب و آرمان‌های امام راحل و شهدا در این ماموریت الهی و تکلیف شرعی حضور گسترده داشته باشند.

فرماندار چرام با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در چند روز اخیر در ارتباط با انتخابات اظهار کرد: مشارکت مردم در انتخابات حرکت نمایشی نیست بلکه سرمایه‌گذاری ملت برای ارتقای کشور در شاخص‌های مختلف است.

وی 12 اسفند را تبلور مقبولیت و کارآمدی نظام اسلامی دانست و گفت: جمهوری اسلامی دارای جایگاه برجسته‌ای در سطح جهان بوده که موجب مقبولیت و محبوبیت نظام اسلامی در نزد ملل آزاده دنیا شده است.

امامی با بیان ولایتمدار بودن مردم چرام در عرصه عمل تصریح کرد: این مردم با در نظر گرفتن ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب وارد عرصه انتخابات می‌شوند و بصیرت‌مندانه عمل خواهند کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول