اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخاب بزرگ اسفند/174

همتیان تأکید کرد: دقت در برگزاری بدون شائبه انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم بر لزوم دقت در برگزاری بدون شائبه انتخابات مجلس نهم در این حوزه انتخابیه تأکید کرد.

همتیان تأکید کرد: دقت در برگزاری بدون شائبه انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آقامحمد همتیان پیش از ظهر امروز در گردهمایی آموزشی و توجیهی اعضای شعب انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان اظهار کرد: این گردهمایی با هدف آموزش نهایی و توجیه اعضای شعب ثبت‌نام و اخذ رأی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شده و به نوعی بسیار حائز اهمیت است.

وی در این مراسم که در سالن اجتماعات هلال‏احمر سمنان برگزار شد، بر لزوم دقت در برگزاری بدون شائبه انتخابات مجلس نهم در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر تأکید کرد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم اضافه کرد: در ماه‏های اخیر جلسات متعددی برای آموزش و توجیه اعضای شعبه‏های ثبت‌نام و اخذ رأی در این دو شهرستان برگزار شده است.

همتیان اضافه کرد: این دوره‏های آموزشی هم‌چنین برای اعضای هیئت‏های اجرایی، بازرسی و نظارت بر انتخابات مجلس نهم و نیز نمایندگان فرماندار و سر اکیپ‏های نیروی انتظامی که تأمین‏ کننده امنیت انتخابات هستند، برپا شده و امید است تا همه دست‏اندرکاران انتخاباتی با بهره‏گیری از آموزش‏های ارائه شده در راستای نیل به اهداف عالی نظام بکوشند.

وی مهم‏ترین وظیفه حال حاضر فعالان انتخاباتی را در جای جای ایران اسلامی به پا کردن انتخاباتی پرشور و شعور خواند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم افزود: اهمیت زیاد حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز دیگر بر کسی پوشیده نیست.

همتیان اضافه کرد: دشمن از ماه‏ها پیش، تلاش‏های گسترده خود را برای کم‏رنگ نشان دادن شور و نشاط انتخاباتی در کشور و پایین بودن مشارکت مردمی در این دوره به کار گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه همواره همه انتخابات در ایران به صورت کاملاً مردمی و با حضور خودجوش امت مسلمان برگزار شده است، اظهار کرد: در این دوره نیز اقشار مختلف مردم و آحاد جامعه اسلامی در برگزاری انتخابات مجلس نهم سهیم و در خوب برگزار شدن آن سهیم هستند.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در انتخابات مجلس نهم، هم‌چنین توضیح جامعی از فرایند ثبت‌نام و اخذ رأی در شعب پیش‏بینی شده در شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر ارائه داد.

همتیان هم‌چنین در بخش دیگری به سؤالات حاضران در این نشست پاسخ گفت و از آنها خواست در امر برگزاری انتخابات به قانون توجه کافی داشته باشند.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهرستان سمنان نیز در ادامه این جلسه، انتخابات مجلس را نماد مردم‏سالاری دینی خواند و وظایف و اهمیت کار ناظران در تضمین سلامت انتخابات، امانتداری و رعایت کامل قانون را مورد تأکید قرار داد.

انتهای پیام/ش20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول