اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه پزشکی جهرم:

چشم جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم گفت: به خاطر الگو بودن ایران اسلامی در سطح منطقه چشم جهانیان به حضور حداکثری ملت ایران در پای صندوق‌های رای دوخته شده است.

چشم جهانیان به انتخابات ایران دوخته شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، محمدکاظم تدین صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره الگو بودن ایران در دنیا و کشورهای منطقه اظهار داشت: در زمان حساس برگزاری انتخابات مجلس نهم چشم دنیا به ملت ایران دوخته شده و به همین خاطر حضور چشمگیر ملت ایران در 12 اسفند ماه جاری ارزش و جایگاه کشورمان را به رخ جهانیان می‌کشید.

تدین با بیان اینکه مجلس در رأس امور جامعه است و تصمیمات آن آینده کشور را برای رسیدن به قله‌های پیشرفت تعیین می‌کند، ابراز داشت: امروزه مجلس شورای اسلامی در ایران از منسجم‌ترین مجلس‌ها در مقایسه با سایر کشورهای دیگر است چرا که بسته به اراده مردم و از بین یک ملت انقلابی انتخاب می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم بر لزوم کسب آگاهی و تحقیق دقیق به منظور انتخاب افراد اصلح تأکید کرد و گفت: در این راستا باید معیارها و ملاک‌های مورد نظر رهبر معظم انقلاب را آویزه گوش قرار داده و در راستای گزینش افراد برخوردار از شاخص‌های مد نظر ایشان حرکت کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: بی‌شک ورود افراد متخصص و متعهد به مجلس می‌تواند تسریع‌بخش دستیابی به اهداف راهبری جمهوری اسلامی باشد به همین دلیل باید نسبت به این مهم توجه کافی و وافی صورت گیرد.

وی با تاکید بر حضور مردم در انتخابات مجلس نهم، تصریح کرد: دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم آمادگی خود را برای شرکت در انتخابات اعلام می‌دارند و همگام با دیگر اقشار جامعه باشکوه ویژه‌ای در این حماسه بزرگ حضور دارند.

تدین حضور مردم در صحنه‌های سیاسی و اجتماعی را وظیفه‌ای شرعی، عقلی و سیاسی خواند و بیان کرد: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب حضور چشم‌گیر مردم در صحنه انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول