اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان:

ورزشکاران در انتخابات نیز قله‌های افتخار را فتح می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان با تأکید بر حضور جامعه ورزش در انتخابات مجلس نهم شورای اسلامی گفت: ورزشکاران در انتخابات نیز قله‌های افتخار را برای میهن اسلامی فتح می‌کنند.

ورزشکاران در انتخابات نیز قله‌های افتخار را فتح می‌کنند

حسین حیدریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: ورزشکاران کاشان با حضور حداکثری در انتخابات نسبت به وظیفه شرعی و میهنی خود در قبال انتخاب نماینده اصلح اقدام می‌کنند.

وی افزود: حضور در انتخابات و مشارکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری از وظایف همگانی آحاد مردم جامعه به ویژه ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان ورزش به شمار می‌رود.

اداره ورزش و جوانان کاشان با اشاره به رهنمودهای امام خمینی(ره) افزود: مردم ما پشتیبان ولایت و انقلاب خود هستند و مشارکت گسترده مردم در صحنه‌های مختلف دشمنان را مأیوس کرده است.

حیدریان با اشاره به حساسیت این دوره از انتخابات و تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور همگانی همه آحاد جامعه در پای صندوق‌های در روز جمعه 12 اسفند ماه بیان کرد: ورزشکاران، قهرمانان و پیشکسوتان شهرستان کاشان در 33 سال گذشته، علاوه بر افتخار فتح سکوهای قهرمانی داخلی و خارجی، در عرصه داخلی با حضور گسترده در انتخابات، حماسه‌ای دیگر را رقم زده و می‌زنند. 

وی تأکید کرد: جامعه ورزش شهرستان کاشان به مانند انتخابات گذشته در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز حضوری همه جانبه داشته و ضمن رأی دادن به کاندیدای اصلح، ثابت می‌کنند پشتیبان ولایت فقیه و نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود و مشت محکمی در دهان یاوه‌گویان و استکبار جهانی خواهند زد.

انتخابات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی 12 اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول