اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان تأکید کرد

حضور همه کارکنان شهرداری و شورای شهر آبادان در انتخابات 12 اسفند

خبرگزاری فارس: شهردار آبادان از حضور همه اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران ارشد و پرسنل شهرداری آبادان در انتخابات سرنوشت‌ساز 12 اسفند خبر داد.

حضور همه کارکنان شهرداری و شورای شهر آبادان در انتخابات 12 اسفند

محمودرضا شیرازی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام این خبر، حضور حداکثری مردم در انتخابات جمعه این هفته را زمینه‌ساز تقویت پایه‌های اقتدار و غرور ملی ایران و خنثی شدن توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی نظام ارزیابی و اظهار کرد: به فرموده مقام معظم رهبری، حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی زمینه‌‌ساز ناامیدی و رقم خوردن شکستی دیگر برای استکبار جهانی و دشمنان ایران اسلامی است و تمامی آحاد جامعه باید به این تکلیف ملی و شرعی عمل کنند.

وی افزود: انتخابات به عنوان سازوکاری مؤثر در ثبات و قوام کشور و نیز مهر تأییدی بر همراهی و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب و شهدا به شمار می‌رود و شرکت در انتخاب نماد بارز مردم‌سالاری دینی و بالاتر از آن نشان‌دهنده پشتیبانی ملت از آرمان‌ها و اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

شهردار آبادان خاطر نشان کرد: مردم همیشه در صحنه آبادان هم‌پای دیگر شهرهای ایران اسلامی با حضور پرشور و حداکثری در انتخابات 12 اسفند علاوه بر ناامیدی دشمن از توفیق توطئه‌ها و هجمه‌های اعمالی علیه ایران برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی به ثبت خواهند رساند.

شیرازی در پایان از شرکت گسترده اعضای شورای شهر، مدیران ارشد، کارکنان و کارگران شهرداری آبادان، مناطق و سازمان‌های تابعه به همراه خانواده‌هایشان در انتخابات مجلس نهم خبر داد و گفت: شهرداری آبادان با تمام نیروها و پرسنل خود در انتخابات شرکت کرده و قطره‌ای از این دریای خروشان را در روز 12 اسفند به نمایش خواهد گذاشت.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول