اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پله پله تا نهمین انتخاب/182

کشاورزان ولایت‏مداری افراد را مدنظر قرار می‏دهند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت مدیره صنف باغداران شهرستان دماوند گفت: کشاورزان و باغداران شهرستان دماوند همچون سایر نقاط این مرز و بوم اسلامی، ولایت‏مداری افراد را در انتخابات نهم مدنظر قرار می‏دهند.

کشاورزان ولایت‏مداری افراد را مدنظر قرار می‏دهند

مجتبی شادلویی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: انتخابات آتی از چند جهت برای ایران اسلامی و جهان حائز اهمیت است.

وی ادامه داد: خنثی‏سازی دسیسه‏های دشمنان داخلی، وارد ساختن مشتی محکم بر دهان یاوه‏گویان خارجی و ایجاد فضایی مملو از امیدواری برای تداوم‏بخشی به روند جریان‏های بیداری اسلامی منطقه را می‏توان به عنوان سه عامل اساسی و مهم شرکت حداکثری در این پهنه سیاسی و عبادی برشمرد.

شادلویی، خطاب به قشر کشاورز و باغدار دماوند گفت: شما قشر غیور و جهادگر در مبارزات ضد طاغوت، جریان انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس و پس از آن بارها و بارها ارادت خود به محضر ولی امر مسلمین و جایگاه والای ولایت فقیه را به اثبات رسانده‏اید.

رئیس هیئت مدیره صنف باغداران شهرستان دماوند تصریح کرد: در حال حاضر آنچه می‏تواند بار دیگر لبخندی از روی رضایت را بر لبان متبرک مقام عظمای ولایت و به تبع ایشان امام عصر (عج) بنشاند حضور حداکثری، گسترده و پرنشاط در پای صندوق‏های اخذ رای است.

وی پیرامون ارتباط دو مقوله تشکیل مجلسی قوی و رونق بخش کشاورزی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سالیان اخیر به کرات بر لزوم توسعه و قرار‏گیری بخش کشاورزی در اولویت همه امور تاکید بسیاری داشته‏اند.

شادلویی تصریح کرد: اگر مجلسی قوی و مطابق با معیارهای معین از سوی مقام عظمای ولایت نظیر دین‏داری و عدم وابستگی به کانون‏های دولت تشکیل شود، آنگاه تعامل آن مجلس و دولت بسیاری از مشکلات بخش کشاورزی را از پیش روی بر می‏دارد.

رئیس هیئت مدیره صنف باغداران شهرستان دماوند با اشاره به پاره‏ای از مطالبات کشاورزان از مجلس آینده گفت: مجلسی که در روز 12 اسفند و در سایه حماسه‏سازی مردم شریف، ولایی و شهیدپرور ایران اسلامی تشکیل می‏شود، باید به بخش کشاورزی نگاهی ویژه داشته باشد.

وی ادامه داد: همواره می‏توان قشر زحمت‏کش و کم‏توقع کشاورز را با چهره معصوم و مهربان سرخ از گرمای زمستان و کبود از سوز زمستان در عرصه‏های حماسه و غروری همچون راهپیمایی 22 بهمن و 9 دی دید.

شادلویی اضافه کرد: از این رو، شایسته نیست که این قشر در زمینه مواد اولیه، نهاده‏های تولید، و بازار عرضه همیشه با دغدغه ‏خاطر همراه باشد.

انتهای پیام/ح۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول