اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/306

مهدی‌نژاد: حضور مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان با اشاره به حضور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب گفت: این حضور سبب خنثی شدن نقشه‌های دشمنان انقلاب می‌شود.

مهدی‌نژاد: حضور مردم در انتخابات نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در جمع مردم روستای دوست‌آباد ضمن تشکر از حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: حضور گسترده در انتخابات مجلس نهم نیز باری دیگر مایه یأس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: هر چه حضور مردم در پای صندوق‌های اخذ رأی بیشتر باشد قدرت مسئولان در برخورد با قدرت‌های جهانی نیز بیشتر خواهد بود.

فرماندار سرایان به تبلیغات سوء دشمنان در راستای ناامید کردن مردم از حضور در انتخابات اشاره کرد و افزود: امید است مسئولان با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های اخذ رأی بار دیگر وفاداری خود را به انقلاب نشان داده و موجب یأس و ناامیدی دشمنان شوند.

مهدی‌نژاد پشتوانه مردمی را مهمترین عامل ایستادگی در مقابل نظام سلطه دانست و افزود: با پشتوانه مردمی می‌توان در مقابل دنیای استکباری ایستاد.

وی حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را بزرگ‌ترین پشتوانه نظام برشمرد و با بیان اینکه باید زمینه برای این حضور گسترده را فراهم کنیم.

فرماندار سرایان خاطرنشان کرد: تمام ما مسئول هستیم تا با استفاده از ظرفیت‌ها زمینه حضور گسترده و هوشمندانه مردم را در انتخابات فراهم آوریم.

مهدی‌نژاد هم‌چنین به تلاش دشمنان در کم‌رنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه‌های مختلف اشاره و اظهار امیدواری کرد: مردم با حضور گسترده و هوشمندانه خود بار دیگر باعث یأس و ناامیدی دشمنان خواهند شد.

مدیرکل دفتر سیاسی انتخابات استانداری خراسان‌جنوبی نیز به برنامه زمان‌بندی انتخابات اشاره کرد و گفت: تمامی مراحل انتخابات با موفقیت در حال اجرا است.

غلامرضا طاهری به رایانه‌ای بودن بیش از 90 درصد مراحل انتخابات اشاره کرد و افزود: با آموزش‌های داده شده و با وجود نیروهای زبده و خبره در بحث مانورهای انتخابات عملکرد بسیار خوبی در استان داشته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: انتخابات در شهرستان سرایان در 30 شعبه اخذ رأی انجام خواهد شد که از این تعداد شعب 17 شعبه ثابت و 13 شعبه سیار بوده که در 14 شعبه شهری و 16 شعبه روستایی کار اخذ رأی را انجام خواهند داد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول